• Kolová fréza HSS 970 W

    107 990  včetně DPH

    Sněhová fréza HSS970W je skutečný „profík“, který je určen ke každodennímu nasazení v nejtěžších podmínkách a tento model postupně nahradi svého předchůdce HSS970, ze kterého převzal a využil mnoho poznatků a nových technických řešení. Tomu odpovídá i konstrukce sněžné frézy, která přímo ovlivňuje vlastní odklízecí výkon, spolehlivost, robustnost a hlavně komfort a lehkost obsluhy.

    Slušný pracant, který se sněhu nebojí

    Nový frézovací mechanizmus šíře 71 cm se zvětšenou výškou na 55 cm disponuje podávacím šnekem se zvětšeným průměrem na 30 cm, vyrobeným z vysoce pevnostní oceli tak, aby se nikdy nekroutil ani při frézování těžkého nebo zledovatělého sněhu. Břit šneku je vybaven po obvodu kovanými zuby, které pomáhají efektivně rozdrtit i ledovou vrstvu nebo delší dobu uleželý nebo udusaný sníh. Samotný bunkr je dostatečně robustní a pevný tak, aby nebyl deformován působením ohromné síly sněhové vrstvy mnohdy převyšující i samotnou výšku frézovacího mechanizmu. Je vyroben z odolné oceli schopné odolávat i abrazivnímu a chemicky agresivnímu materiálu, který je většinou součástí sněhové vrstvy hlavně v blízkosti silnic a komunikací. Nově tvarovaný komín výhozu s elektrickým ovládáním značně zefektivnil kvalitu úklidu a vzdálenost odhozu sněhu. Plynulé nastavení výšky frézování je zde samozřejmostí. O pohon se stará profesionální motor Honda řady GX270, naladěný do režimu nejvyššího kroutícího momentu a propůjčuje celé fréze dostatečnou rezervu síly. Pojezd je zajištěn hydrostatickou převodovkou, která zajišťuje plynulou regulaci rychlosti jízdy nezávisle na otáčkách motoru. Proto pouze jednou pákou nastavíte rychlost jízdy, aniž byste ovlivnili rychlost otáčení frézovacího šneku. Kola pojezdu s novým vzorkem jsou ovládány tzv. „rajčáky“, neboli „zatáčecími páčkami“, kterými lze ovládat příslušné kolo tak, aby fréza zatáčela. Díky možnosti vypnutí pohonu kol je manipulace s frézou na místě a řízení kolové frézy velmi snadné i při vypnutém motoru (např. při parkování ve stísněné garáži) a vše hravě zvládne i méně tělesně zdatný uživatel. Na práci si přitom posvítíte novým výkonným LED světlometem s velikou světelnou účinností.

     

  • Kolová fréza HSS 970 WD

    127 990  včetně DPH

    Sněhová fréza HSS970WD je skutečný „profík“, který je určen ke každodennímu nasazení v nejtěžších podmínkách a tento model navzuje na model HSS970W s elektrickým startérem motoru. Tomu odpovídá i konstrukce sněžné frézy, která přímo ovlivňuje vlastní odklízecí výkon, spolehlivost, robustnost a hlavně komfort a lehkost obsluhy.

    Slušný pracant s elektrostartem, který se sněhu nebojí

    Nový frézovací mechanizmus šíře 71 cm se zvětšenou výškou na 55 cm disponuje podávacím šnekem se zvětšeným průměrem na 30 cm, vyrobeným z vysoce pevnostní oceli tak, aby se nikdy nekroutil ani při frézování těžkého nebo zledovatělého sněhu. Břit šneku je vybaven po obvodu kovanými zuby, které pomáhají efektivně rozdrtit i ledovou vrstvu nebo delší dobu uleželý nebo udusaný sníh. Celý mechanizmus je navíc chráněn proti poškození ochranným systémem, který v případě nadměrného přetížení nebo zablokování šneku cizím předmětem vypne motor dříve, než dojde k destrukci převodovky. Samotný bunkr je dostatečně robustní a pevný tak, aby nebyl deformován působením ohromné síly sněhové vrstvy mnohdy převyšující i samotnou výšku frézovacího mechanizmu. Je vyroben z odolné oceli schopné odolávat i abrazivnímu a chemicky agresivnímu materiálu, který je většinou součástí sněhové vrstvy hlavně v blízkosti silnic a komunikací. Nově tvarovaný komín výhozu s elektrickým ovládáním značně zefektivnil kvalitu úklidu a vzdálenost odhozu sněhu. Plynulé nastavení výšky frézování je zde samozřejmostí. O pohon se stará profesionální motor Honda řady GX270 s elektrickým startérem, naladěný do režimu nejvyššího kroutícího momentu a propůjčuje celé fréze dostatečnou rezervu síly. Pojezd je zajištěn hydrostatickou převodovkou, která zajišťuje plynulou regulaci rychlosti jízdy nezávisle na otáčkách motoru. Proto pouze jednou pákou nastavíte rychlost jízdy, aniž byste ovlivnili rychlost otáčení frézovacího šneku. Kola pojezdu s novým vzorkem jsou ovládány tzv. „rajčáky“, neboli „zatáčecími páčkami“, kterými lze ovládat příslušné kolo tak, aby fréza zatáčela. Díky možnosti vypnutí pohonu kol je manipulace s frézou na místě a řízení kolové frézy velmi snadné i při vypnutém motoru (např. při parkování ve stísněné garáži) a vše hravě zvládne i méně tělesně zdatný uživatel. Na práci si přitom posvítíte novým výkonným LED světlometem s velikou světelnou účinností.

  • Krycí ochranná plachta (L) na hybridní sněhové frézy HSM1180i / HSM1390i / HSM 1590i

    4 490  včetně DPH

    Ochranná krycí plachta na sněhovou frézu slouží k ochraně a zakrytí sněhové frézy při odstavení frézy na otevřeném prostranství nebo při odstavení a uskladnění na delší období po skončení zimy. Slouží jako ochrana povrchu sněhové frézy proti působení povětrnostních vlivů, slunečního záření a prachu. Plachta je vyrobena ze syntetického nepromokavého materiálu a je opatřena stahováním.
    Pro uložení plachty slouží praktický sáček.

  • Krycí ochranná plachta (M) sněhové frézy HSS970 / HSS1380 / HSS1380i

    3 490  včetně DPH

    Ochranná krycí plachta na sněhovou frézu slouží k ochraně a zakrytí sněhové frézy při odstavení frézy na otevřeném prostranství nebo při odstavení a uskladnění na delší období po skončení zimy. Slouží jako ochrana povrchu sněhové frézy proti působení povětrnostních vlivů, slunečního záření a prachu. Plachta je vyrobena ze syntetického nepromokavého materiálu a je opatřena stahováním.
    Pro uložení plachty slouží praktický sáček.

  • Krycí ochranná plachta (S) na sněhovou frézu HSS760

    3 260  včetně DPH

    Ochranná krycí plachta na sněhovou frézu slouží k ochraně a zakrytí sněhové frézy při odstavení frézy na otevřeném prostranství nebo při odstavení a uskladnění na delší období po skončení zimy. Slouží jako ochrana povrchu sněhové frézy proti působení povětrnostních vlivů, slunečního záření a prachu. Plachta je vyrobena ze syntetického nepromokavého materiálu a je opatřena stahováním.
    Pro uložení plachty slouží praktický sáček.

     

  • Krycí ochranná plachta na sekačku Honda

    3 290  včetně DPH

    Na dlouhodobé odstavení či uskladnění je nutné sekačku řádně připravit. V návodu k obsluze je podrobně popsáno, jaké činnosti a údržbu je nutné na sekačce provést. Při uskladnění je dobré sekačku řádným způsobem zakrýt vhodným prodyšným materiálem, pod kterým se nesráží vlhkost, která může sekačce uškodit. Pro tento účel slouží speciální krycí plachta na sekačky.

  • Krycí plachta na traktor ( s obalem )

    2 190  včetně DPH

    Ochranná krycí plachta na zahradní traktor slouží k ochraně traktoru při odstavení traktoru na otevřeném prostranství. Slouží jako ochrana povrchu traktoru proti působení slunečního záření, dešti a prachu. Je vhodná pro všechny typy zahradních traktorů Honda. Plachta je vyrobena ze syntetickéhoí materiálu a je opatřena stahováním.
    Pro uložení plachty slouží praktický sáček.

  • Lehká kufříková elektrocentrála EU 10i

    29 990  včetně DPH

    Lehká kufříková elektrocentrála EU 10: model, jednofázové elektrocentrály s invertorem. Patentovaná technologie invertoru umožnila Hondě vyrobit kompaktní a lehký generátor malých rozměrů, ale vysokého výkonu s vyladěnou a stabilní křivkou průběhu výstupního napětí pomocí přesné elektroniky. Výkonný alternátor pohání miničtyřtaktní motor řady GXH 50 s lehkým startem a to vše úhledně "zabaleno" do líbivého designu odhlučněné kapotáže.        

    od vrtačky k zahradní párty

    Tato malá, lehká a bezvadně odhlučněná benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem a kvalitou výstupního napětí určena převážně pro napájení malých spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, monitorů, počítačů, kamerových systémů nebo přístrojů s velmi citlivou elektronikou. Svými kompantními rozměry a nízkou hmotností se hodí jak do pojízdných autodílen, opravárenských, měřících či monitorovacích vozů pro práci v terénu, tak i pro napájení různých spotřebičů na zahradě, v dílně, domácnosti nebo na chatě, lodi nebo v karavanu. Celé soustrojí je v plastovém "kufříku" uloženo v pružných silentblocích a i celá elektrocentrála je postavena na pružných gumových nožkách. Motor je ovládán elektronickou řídící jednotkou, která přesně dávkuje výkon motoru v závislosti na odběru el.proudu. Znatelně se tak snižuje spotřeba paliva a hlučnost. Naopak se podstatně prodlužuje provozní doba na jedno tankování a životnost elektrocentrály. Elektrocentrála poskytuje i stejnosměrné napětí 12V pro nabíjení automobilových baterií. Pro to je nutné dokoupit speciální dobíjecí kabel. Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Na ovládacím panelu elektrocentrály naleznete kromě jedné zásuvky Schuko (16A 230V), také zásuvku pro 12V, 8A s tepelnou pojistkou, kontrolku chodu (zelená) a mazání (červená), kontrolku přetížení (červená) a přepínač režimu automatu ovládání motoru ECO-THROTTLE. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. V případě přetížení elektrocentrály se aktivuje červená výstražná kontrolka přetížení na ovládácím panelu a automaticky dojde k odpojení elektrického výstupu, přičemž motor neustále běží. Stačí odpojit spotřebič, vypnout motor a po několika vteřinách opět motor nastartovat. Dojde k "resetu" řídící jednotky a vše je opět v pořádku. Spotřebič, který elektrocentrálu přetížil už nepoužívejte a použijte spotřebič s příkonem, odpovídajícím výkonu elektrocentrály. Lze však pomocí speciálního kabelu propojit dvě identické elektrocentrály EU10i a zdvojnásobit tak možný napájecí výkon. Konstrukce "kufříku" je dostatečně robustní a pevná nekroutí se a spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.

  • Lehká kufříková elektrocentrála EU 22iT

    39 990  včetně DPH

    Lehká kufříková elektrocentrála EU 22: model, jednofázové elektrocentrály s invertorem. Patentovaná technologie invertoru umožnila Hondě vyrobit kompaktní a lehký generátor malých rozměrů, ale vysokého výkonu s vyladěnou a stabilní křivkou průběhu výstupního napětí pomocí přesné elektroniky. Výkonný alternátor pohání profesionální průmyslový motor řady GX 120 s lehkým startem a to vše úhledně "zabaleno" do líbivého designu odhlučněné kapotáže.        

    od vrtačky k zahradní párty

    Tato malá, lehká a bezvadně odhlučněná benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem a kvalitou výstupního napětí určena převážně pro napájení malých spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, monitorů, počítačů, kamerových systémů nebo přístrojů s velmi citlivou elektronikou. Svými kompantními rozměry a nízkou hmotností se hodí jak do pojízdných autodílen, opravárenských, měřících či monitorovacích vozů pro práci v terénu, tak i pro napájení různých spotřebičů na zahradě, v dílně, domácnosti nebo na chatě, lodi nebo v karavanu. Celé soustrojí je v plastovém "kufříku" uloženo v pružných silentblocích a i celá elektrocentrála je postavena na pružných gumových nožkách. Motor je ovládán elektronickou řídící jednotkou, která přesně dávkuje výkon motoru v závislosti na odběru el.proudu. Znatelně se tak snižuje spotřeba paliva a hlučnost. Naopak se podstatně prodlužuje provozní doba na jedno tankování a životnost elektrocentrály. Elektrocentrála poskytuje i stejnosměrné napětí 12V pro nabíjení automobilových baterií. Pro to je nutné dokoupit speciální dobíjecí kabel. Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Na ovládacím panelu elektrocentrály naleznete kromě dvou zásuvek Schuko (16A 230V) s tepelnými jističi, také zásuvku pro 12V, 8,3A s tepelnou pojistkou, kontrolku chodu (zelená) a mazání (červená), kontrolku přetížení (červená) a přepínač režimu automatu ovládání motoru ECO-THROTTLE. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. V případě přetížení elektrocentrály se aktivuje červená výstražná kontrolka přetížení na ovládácím panelu a automaticky dojde k odpojení elektrického výstupu, přičemž motor neustále běží. Stačí odpojit spotřebič, vypnout motor a po několika vteřinách opět motor nastartovat. Dojde k "resetu" řídící jednotky a vše je opět v pořádku. Spotřebič, který elektrocentrálu přetížil už nepoužívejte a použijte spotřebič s příkonem, odpovídajícím výkonu elektrocentrály. Lze však pomocí speciálního kabelu propojit dvě identické elektrocentrály EU22i a zdvojnásobit tak možný napájecí výkon. Konstrukce "kufříku" je dostatečně robustní a pevná nekroutí se a spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.

  • Lehká kufříková elektrocentrála EU 32i

    79 990  včetně DPH

    Lehká kufříková elektrocentrála EU 32i: Nejmenší a nejlehčí model, jednofázové elektrocentrály s invertorem v dané kategorii. Patentovaná technologie invertoru umožnila Hondě vyrobit kompaktní a lehký generátor malých rozměrů, ale vysokého výkonu s vyladěnou a stabilní křivkou průběhu výstupního napětí pomocí přesné elektroniky. Pro pohon této elektrocentrály Honda vyvinula zcela nový motor GX130 se vstřikováním paliva, s lehkým startem a to vše úhledně a důmyslně "zabalila" do líbivého designu odhlučněné kapotáže. Použití moderních technologií umožnilo sledování aktuálního stavu elektrocentrály "na dálku" pomocí Bluetooth.   

    vysoký a čistý výkon ukrytý do lehkého kufříku

    Tato malá, lehká a bezvadně odhlučněná benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem a kvalitou výstupního napětí určena převážně pro napájení malých a středních spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, monitorů, počítačů, kamerových systémů nebo přístrojů s velmi citlivou elektronikou. Svými kompantními rozměry a nízkou hmotností se hodí jak do pojízdných autodílen, opravárenských, měřících či monitorovacích vozů pro práci v terénu, tak i pro napájení různých spotřebičů na zahradě, v dílně, domácnosti nebo na chatě, lodi nebo v karavanu. Celé soustrojí je zapracováno do plastového, důkladně odhlučněného "kufříku", ukotveno v pružných silentblocích a i celá elektrocentrála je na podkladu postavena na pružných gumových "nožkách". Vzhledem ke kompaktnosti, tvaru a hmotnosti "kufříku" je elektrocentrála opatřena eronomickým transportním madlem a praktickými prolisy ve spodní straně kapotáže pro snadný úchop a manipulaci. Přepravu a manipulaci s elektrocentrálou tak zvládne i průměrně fyzicky zdatný uživatel. Motor je ovládán elektronickou řídící jednotkou, která přesně dávkuje výkon motoru v závislosti na odběru el.proudu. Znatelně se tak snižuje spotřeba paliva a hlučnost. Naopak se podstatně prodlužuje provozní doba na jedno tankování a životnost elektrocentrály.  Ovládání a provoz elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Pro nastartování stačí pouhé 2 kroky; na ovládacím panelu vypínač elektrocentrály uvést do polohy zapnuto a zatáhnout za startovací rukojeť. Nic víc. Žádný sytič, palivový kohout a pod. Kromě vypínače na ovládacím panelu elektrocentrály naleznete 2 zásuvky Schuko (16A 230V) s tepelnými jističi, zásuvky pro připojení propojivacího kabelu, kontrolku stavu paliva, kontrolku chodu (zelená) a mazání (červená), kontrolku přetížení (červená), kontrolku Bluetooth a přepínač režimu automatu ovládání motoru ECO-THROTTLE. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič.
    Spojení pomocí Bluetooth s chytrým telefonem umožňuje vzdálené sledování stavu elektrocentrály pomocí aplikace, stejně jako vypnutí motoru. Na mobilním telefonu tak uživatel může sledovat např. zbývající množství paliva, zbývající provozní dobu, poskytovaný výkon, informace o chybách a údržbě a pod. Zcela nový motor GX130 vychází ze zkušeností konstrukce motorů používaných v malých motocyklech Honda. Jedná se o představitele nejmodernějších benzínových motorů, splňujících přísná emisní a hluková opatření. Konstrukce motoru je svým pojetím ojedinělá v oblasti strojů a tvoří naprostou špičku. Jednoválcový motor Honda GX130 s rozvodem OHC je opatřen elektronickým vstřikováním paliva, třícestným katalyzátorem s lambda sondou a použitím zcela nových materiálů je nejlehčím, nejčistším a nejúspornějším ve své kategorii. EU32i bez problémů snáší i benzíny s vyšším podílem ethanolu pod označením E10. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je např. ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. V případě přetížení elektrocentrály se aktivuje červená výstražná kontrolka přetížení na ovládácím panelu a automaticky dojde k odpojení elektrického výstupu, přičemž motor neustále běží. Stačí odpojit spotřebič, vypnout motor a po několika vteřinách opět motor nastartovat. Dojde k "resetu" řídící jednotky a vše je opět v pořádku. Spotřebič, který elektrocentrálu přetížil už nepoužívejte a použijte spotřebič s příkonem, odpovídajícím výkonu elektrocentrály. Lze však pomocí speciálního kabelu propojit dvě identické elektrocentrály EU32i a zdvojnásobit tak možný napájecí výkon. Konstrukce elektrocentrály je dostatečně robustní a pevná, nekroutí se a spolehlivě tlumí působení vibrací od soustrojí na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.

     

  • Miničerpadlo WX 10

    13 990  včetně DPH

    Lehké motorové miničerpadlo WX 10: model nejmenšího motorového vodního čerpadla. Patentovaná technologie mini 4-taktního motoru umožnila Hondě vyrobit kompaktní a lehké čerpadlo malých rozměrů, ale vysokého výkonu s průtokem až 140 l/min a celkovým výtlakem 36 m. 

    skromný a pracovitý

    Toto malé, lehké a kompaktní vodní miničerpadlo je svým provedením a výkonem určeno převážně pro přečerpávání vody hlavně v prostředí zahrádkářů, rodinných domků, rybářství a rybářských svazů, drobných farmářů, majitelů lodí a přístavišť a pod. Svými kompantními rozměry a nízkou hmotností se hodí na každou zahradu, k rodinnému domku, rybářskou baštu nebo na palubu rekreační nobo i profesionální pracovní lodi. Celé soustrojí je uloženo v pružných silentblocích na ocelové základové desce. Výkonný, úsporný, tichý motor, schopný udržet konstantní výkon i při skokovém zatěžování. Patentově chráněný miničtyřtaktní motor o obsahu 35 ccm o výkonu 1,6 PS je s dostatečnou rezervou bez problémů schopen pohánět i vodní čerpadlo. Základní výbava čerpadla zahrnuje kromě stroje samotného také sací koš, příslušné šroubení a hadicové nástavce s hadicovými svorkami pro zahradní hadici o průměru 25 mm. Ovládání čerpadla je velice snadné a jednoduché. Stačí natankovat, čerpadlo postavit na vodorovnou plochu, čerpací skříň zalít čistou vodou, motor nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat až si čerpadlo nasaje vodu sací hadicí. Po nasátí vody lze množství přečerpávané vody regulovat otáčkami motoru. Čerpadlo je utěsněno velmi kvalitní mechanickou hřídelovou ucpávkou z karbidu křemíku, která je sice velmi odolná vůči abrazivnímu působení přečerpávané kapaliny, ale velmi náchylná na přehřátí. Proto je nutné před nastartováním motoru vždy čerpadloo zalít vodou. Díky přesnému odlévání čerpadlové skříně a přesnému spasování s oběžným kolem ve výrobě nedochází za chodu čerpadla ke zbytečným únikům a čerpadlo ja schopno poskytovat vysokou sací schopnost na vstupu a vysoký tlak na výstupu z čerpadla.  Konstrukce čerpadla je dostatečně robustní a pevná nekroutí se a spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad. Snižuje se tak hlučnost čerpadla a práce je potom příjemnější. Údržba čerpadla je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru a proplachování čerpadla po použití znečištěné, či jinak agresivní vody.

  • Miničerpadlo WX 15

    16 990  včetně DPH

    Lehké motorové miničerpadlo WX 15: model druhého nejmenšího motorového vodního čerpadla v nabídce. Patentovaná technologie mini 4-taktního motoru umožnila Hondě vyrobit kompaktní a lehké čerpadlo malých rozměrů, ale vysokého výkonu s průtokem až 240 l/min a celkovým výtlakem až 40 m. 

    vyprázdnit zahradní bazén je hračka

    Toto malé, lehké a kompaktní vodní miničerpadlo je svým provedením a výkonem určeno převážně pro přečerpávání vody hlavně v prostředí zahrádkářů, rodinných domků, rybářství a rybářských svazů, drobných farmářů, majitelů lodí a přístavišť a pod. Svými kompantními rozměry a nízkou hmotností se hodí na každou zahradu, k rodinnému domku, rybářskou baštu nebo na palubu rekreační nobo i profesionální pracovní lodi. Celé soustrojí je uloženo v pružných silentblocích na ocelové základové desce. Výkonný, úsporný, tichý motor, schopný udržet konstantní výkon i při skokovém zatěžování. Čtyřtaktní motor o obsahu 50 ccm o výkonové kategorie 2,5 PS je s dostatečnou rezervou bez problémů schopen pohánět i vodní čerpadlo. Základní výbava čerpadla zahrnuje kromě stroje samotného také sací koš, příslušné šroubení a hadicové nástavce s hadicovými svorkami pro zahradní hadici o průměru 40 mm. Ovládání čerpadla je velice snadné a jednoduché. Stačí natankovat, čerpadlo postavit na vodorovnou plochu, čerpací skříň zalít čistou vodou, motor nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat až si čerpadlo nasaje vodu sací hadicí. Po nasátí vody lze množství přečerpávané vody regulovat otáčkami motoru. Čerpadlo je utěsněno velmi kvalitní mechanickou hřídelovou ucpávkou z karbidu křemíku, která je sice velmi odolná vůči abrazivnímu působení přečerpávané kapaliny, ale velmi náchylná na přehřátí. Proto je nutné před nastartováním motoru vždy čerpadlo zalít vodou. Díky přesnému odlévání čerpadlové skříně a přesnému spasování s oběžným kolem ve výrobě nedochází za chodu čerpadla ke zbytečným únikům a čerpadlo ja schopno poskytovat vysokou sací schopnost na vstupu a vysoký tlak na výstupu z čerpadla.  Konstrukce čerpadla je dostatečně robustní a pevná nekroutí se a spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad. Snižuje se tak hlučnost čerpadla a práce je potom příjemnější. Údržba čerpadla je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru a proplachování čerpadla po použití znečištěné, či jinak agresivní vody.

Na konci obsahu

Na konci obsahu