Motor GXV57 je vhodný pro širokou řadu aplikací jako jsou stavební stroje, kultivátory, čerpadla a další průmyslové aplikace. Tento motor je dokonalou náhradou za 2-taktní motory, ale s větším a stabilnějším kroutícím momentem, nižší hlučností, spotřebou a emisemi výfuku. Čistota provozu tohoto spalovacího motoru umožňuje použití i jako malého závěsného lodního motoru Honda BF2,3.
objemově komár, výkonem slon
Vlastnosti motoru:
OHV koncepce zlepšuje efektivitu spalování
Vysoký poměr výkon-zdvihový objem
Snadné startování s automatickým dekompresním systémem
Nízké vibrace a úroveň hlučnosti
Vysocekvalitní materiály a na míru zkonstruované komponenty zajišťují dlouhou a spolehlivou životnost
Motor GXV630 je vhodný pro použití v profesionální trávníkové a zahradní technice, jako jsou sekačky, ridery a zahradní traktory, stavební stroje a další profesionální aplikace pro použití v náročných podmínkách.
TRVALÝ A STABILNÍ VÝKON BEZ KOMPROMISŮ
Vlastnosti motoru:
Koncepce OHV zlepšuje účinnost spalování paliva a zajišťuje optimální přenos výkonu
Vysoký poměr výkon-zdvihový objem
Proměnné časování zapalování (digitální CDI) zvyšuje výkon motoru, snižuje spotřebu paliva a výrazně napomáhá ke snižování emisí výfukových plynů
Svahová dostupnost zajištěna plnotlakým mazáním
Vysoce účinný ventilátor zajišťuje zvýšený tok vzduchu pro chlazení motoru s nižší úrovní hlučnosti
Špičkové materiály a na míru zkonstruované komponenty zajišťují dlouhou životnost a vysokou spolehlivost
Motor GXV690 je vhodný pro použití v profesionální trávníkové a zahradní technice, jako jsou sekačky, ridery a zahradní traktory, stavební stroje a další profesionální aplikace pro použití v náročných podmínkách.
TRVALÝ A STABILNÍ VÝKON BEZ KOMPROMISŮ
Vlastnosti motoru:
Koncepce OHV zlepšuje účinnost spalování paliva a zajišťuje optimální přenos výkonu
Vysoký poměr výkon-zdvihový objem
Proměnné časování zapalování (digitální CDI) zvyšuje výkon motoru, snižuje spotřebu paliva a výrazně napomáhá ke snižování emisí výfukových plynů
Svahová dostupnost zajištěna plnotlakým mazáním
Vysoce účinný ventilátor zajišťuje zvýšený tok vzduchu pro chlazení motoru s nižší úrovní hlučnosti
Špičkové materiály a na míru zkonstruované komponenty zajišťují dlouhou životnost a vysokou spolehlivost
Poloautomatická strunová hlava o Ø 103mm se systémem postupného uvolňování žací struny typu "Tap & Go". Tento systém umožňuje, že nylonová žací struna namotaná na cívce poloautomatické strunové hlavy se v případě potřeby automaticky prodlouží odtředivou silou při pouhém poklepu strunovou hlavou za chodu o zem. Pokud je povysunutí struny nedostačující, poklep o zem zopakujte. Pokud dojde k nadměrnému vysunutí struny, bude struna automaticky zaříznuta na optimální délku břitem, umístěným na ochranném krytu vyžínače. Když je zásoba struny na cívce spotřebována, její doplnění je velmi snadné. Uvolněním dvou rozměrných západek na obvodu strunové hlavy sejmeme víko a vyjmeme cívku. Na tuto cívku ve směru šipek navineme cca 6m náhradní struny přeložené napůl, oběma konci ve stejném směru, cívku opět vložíme do strunové hlavy, konce strun provlečeme otvory v boku strunové hlavy a uzavřeme víčkem zajištěním západek. To vše bez použití nářadí. Spolehlivý systém tak umožní pracovat bez přerušení a včas dokončit svoji práci.
Poloautomatická profesionální strunová hlava o ∅ 100 mm se systémem postupného uvolňování žací struny typu "Bump & Feed". Tento systém umožňuje, že nylonová žací struna např. o ∅ 2,4mm namotaná na cívce poloautomatické strunové hlavy se v případě potřeby automaticky prodlouží odtředivou silou při pouhém poklepu strunovou hlavou za chodu o zem. Pokud je povysunutí struny nedostačující, poklep o zem zopakujte. Pokud dojde k nadměrnému vysunutí struny, bude struna automaticky zaříznuta na optimální délku břitem, umístěným na ochranném krytu vyžínače. Když je zásoba struny na cívce spotřebována, její doplnění je velmi snadné. Zásobu nové struny v délce 4m (∅ 2,4mm) provléknete otvory ve strunové hlavě označenými "∇ INSERT" tak, aby na každé straně zůstala polovina celkové délky a manuálním otáčením spodní části strunové hlavy ve šměru šipky zásoubu struny na cívku uvnitř hlavy navinete. To vše bez použití nářadí a není nutné strunovou hlavu nijak rozebírat, či demontovat. Spolehlivý systém tak umožní pracovat bez přerušení a včas dokončit svoji práci.
Poloautomatická profesionální strunová hlava o ∅ 140 mm se systémem postupného uvolňování žací struny typu "Bump & Feed". Tento systém umožňuje, že nylonová žací struna např. o ∅ 2,4mm namotaná na cívce poloautomatické strunové hlavy se v případě potřeby automaticky prodlouží odtředivou silou při pouhém poklepu strunovou hlavou za chodu o zem. Pokud je povysunutí struny nedostačující, poklep o zem zopakujte. Pokud dojde k nadměrnému vysunutí struny, bude struna automaticky zaříznuta na optimální délku břitem, umístěným na ochranném krytu vyžínače. Když je zásoba struny na cívce spotřebována, její doplnění je velmi snadné. Zásobu nové struny v délce 7m (∅ 2,4mm) provléknete otvory ve strunové hlavě označenými "∇ INSERT" tak, aby na každé straně zůstala polovina celkové délky a manuálním otáčením spodní části strunové hlavy ve šměru šipky zásoubu struny na cívku uvnitř hlavy navinete. To vše bez použití nářadí a není nutné strunovou hlavu nijak rozebírat, či demontovat. Spolehlivý systém tak umožní pracovat bez přerušení a včas dokončit svoji práci.
Poloautomatická profesionální strunová hlava o ∅ 140 mm se systémem postupného uvolňování žací struny typu "Bump & Feed". Tento systém umožňuje, že nylonová žací struna např. o ∅ 2,4mm namotaná na cívce poloautomatické strunové hlavy se v případě potřeby automaticky prodlouží odtředivou silou při pouhém poklepu strunovou hlavou za chodu o zem. Pokud je povysunutí struny nedostačující, poklep o zem zopakujte. Pokud dojde k nadměrnému vysunutí struny, bude struna automaticky zaříznuta na optimální délku břitem, umístěným na ochranném krytu vyžínače. Když je zásoba struny na cívce spotřebována, její doplnění je velmi snadné. Zásobu nové struny v délce 7m (∅ 2,4mm) provléknete otvory ve strunové hlavě označenými "∇ INSERT" tak, aby na každé straně zůstala polovina celkové délky a manuálním otáčením spodní části strunové hlavy ve šměru šipky zásoubu struny na cívku uvnitř hlavy navinete. To vše bez použití nářadí a není nutné strunovou hlavu nijak rozebírat, či demontovat. Spolehlivý systém tak umožní pracovat bez přerušení a včas dokončit svoji práci.
Nízká hlučnost, ekologicky čistý a úsporný provoz jsou dnes mnohdy předpokladem pro možnost využívání zařízení jako je např. sněhová fréza. Emisní normy dnes platí nejen pro automobily, ale i pro nesilniční pracovní techniku. Honda se tomuto trendu přizpůsobuje hybridní technikou, která je tišší, má o 30% nižší emise výfuku a až o 15% nižší spotřebou paliva než u srovnatelných konkurenčních strojů. Model pod označením HSM1380i1 ETD je druhým největším a nejvýkonnějším "hybridem" v nabídce.
při jízdě na elektriku nikoho nevzbudíte.
Hybridní pohon spočívá v kombinaci spalovacího motoru s elektrickým pojezdem. Motor Honda iGX s přehledem plní poměrně přísnou emisní normu EURO 5, disponuje elektronickou řídící jednotkou s automatickou regulací otáček v závislosti na zvoleném pracovním režimu. Tím, že jeho hlavní zátěží je přímý náhon 80 cm širokého frézovacího mechanizmu, má ohromnou rezervu výkonu na to, aby hravě zvládl zpracovat a odhodit až 83 tun sněhu za hodinu do vzdálenosti až 19 m. Výškově nastavitelný otevřený frézovací mechanizmus s bočními disky ovládaný z panelu obsluhy se přizpůsobí jakýmkoliv výškovým terénním nerovnostem a zakrojí se i do těžkého a zmrzlého sněhu. Do sněhové závěje frézu posouvají pojezdové pásy, které mají vynikající trakční schopnost a výbornou prostupnost terénem, dobře drží stopu při úklidu sněhu ve svahu, nepoškozují povrch a stroj je pořád dostatečně obratný pro to, aby se mohl pohybovat i na méně přístupných a menších místech nebo v blízkosti zaparkovaných automobilů. Rychlost pojezdu jak vpřed, tak i vzad se ovládá pákou na ovládacím panelu naprosto plynule bez výkyvů rychlosti jízdy. Díky unikátní technice fréza disponuje možností otáčení na místě (pásy jdou proti sobě) a pojíždění lze provádět bez nastartovaného motoru – pouze na baterie. Při couvání se frézovací komora zvedne a při jízdě vpřed se automaticky zase vrátí do původní výšky. Z garáže vyjedete pouze na elektropohon naprosto nehlučně a až na místě frézování nastartujete motor otočením klíčku zapalování jako v automobilu. Komfort ovládání je na maximální možné míře pomocí rozměrných ovladačů a tlačítek, přehledně uspořádaných na ovládacím pultu stroje tak, aby bylo možné je obsluhovat i v rukavicích. Pro majitele parkovišť, lyžařských areálů, hotelů, ubytoven, penzionů a jiných firem, kteří potřebují spolehlivě a rychle odklízet velké množství sněhu z velkých ploch nenajdou na trhu lepší a výkonnější stroj. Ovládání je velmi snadné, naprosto fyzicky nenáročné a fréza pracuje samostatně, přesně podle pokynů obsluhy.
Nízká hlučnost, ekologicky čistý a úsporný provoz jsou dnes mnohdy předpokladem pro možnost využívání zařízení jako je např. sněhová fréza. Emisní normy dnes platí nejen pro automobily, ale i pro nesilniční pracovní techniku. Honda se tomuto trendu přizpůsobuje hybridní technikou, která je tišší, má o 30% nižší emise výfuku a až o 15% nižší spotřebou paliva než u srovnatelných konkurenčních strojů. Model pod označením HSM1380i1 ETDR je druhým největším a nejvýkonnějším "hybridem" v nabídce.
čistá práce. to je moje.
Hybridní pohon spočívá v kombinaci spalovacího motoru s elektrickým pojezdem. Motor Honda iGX s přehledem plní poměrně přísnou emisní normu EURO 5, disponuje elektronickou řídící jednotkou s automatickou regulací otáček v závislosti na zvoleném pracovním režimu. Tím, že jeho hlavní zátěží je přímý náhon 80 cm širokého frézovacího mechanizmu, má ohromnou rezervu výkonu na to, aby hravě zvládl zpracovat a odhodit až 83 tun sněhu za hodinu do vzdálenosti až 19 m. Výškově i stranově nastavitelný otevřený frézovací mechanizmus s bočními disky ovládaný křížovým ovladačem na ovládacím panelu se přizpůsobí jakýmkoliv nerovnostem povrchu a zakrojí se i do těžkého a zmrzlého sněhu. Do sněhové závěje frézu posouvají pojezdové pásy, které mají vynikající trakční schopnost a výbornou prostupnost terénem, dobře drží stopu při úklidu sněhu ve svahu, nepoškozují povrch a stroj je pořád dostatečně obratný pro to, aby se mohl pohybovat i na méně přístupných a menších místech nebo v blízkosti zaparkovaných automobilů. Rychlost pojezdu jak vpřed, tak i vzad se ovládá pákou na ovládacím panelu naprosto plynule bez výkyvů rychlosti jízdy. Díky unikátní technice fréza disponuje možností otáčení na místě (pásy jdou proti sobě) a pojíždění lze provádět bez nastartovaného motoru – pouze na baterie. Při couvání se frézovací komora zvedne a při jízdě vpřed se automaticky zase vrátí do původní výšky. Z garáže vyjedete pouze na elektropohon naprosto nehlučně a až na místě frézování nastartujete motor otočením klíčku zapalování jako v automobilu. Komfort ovládání je na maximální možné míře pomocí rozměrných ovladačů a tlačítek, přehledně uspořádaných na ovládacím pultu stroje tak, aby bylo možné je obsluhovat i v rukavicích. Pro majitele parkovišť, lyžařských areálů, hotelů, ubytoven, penzionů a jiných firem, kteří potřebují spolehlivě a rychle odklízet velké množství sněhu z velkých ploch nenajdou na trhu lepší a výkonnější stroj. Ovládání je velmi snadné, naprosto fyzicky nenáročné a fréza pracuje samostatně, přesně podle pokynů obsluhy.
Nízká hlučnost, ekologicky čistý a úsporný provoz jsou dnes mnohdy předpokladem pro možnost využívání zařízení jako je např. sněhová fréza. Emisní normy dnes platí nejen pro automobily, ale i pro nesilniční pracovní techniku. Honda se tomuto trendu přizpůsobuje hybridní technikou, která je tišší, má o 30% nižší emise výfuku a až o 15% nižší spotřebou paliva než u srovnatelných konkurenčních strojů. Největším a nejvýkonnějším "hybridem" je model pod označením HSM1390i2 ETDR.
nejsem žádný "hybrid"
Hybridní pohon spočívá v kombinaci spalovacího motoru s elektrickým pojezdem. Motor Honda iGX s přehledem plní poměrně přísnou emisní normu EURO 5, disponuje elektronickou řídící jednotkou s automatickou regulací otáček v závislosti na zvoleném pracovním režimu. Tím, že jeho hlavní zátěží je přímý náhon 92 cm širokého frézovacího mechanizmu, má ohromnou rezervu výkonu na to, aby hravě zvládl zpracovat a odhodit až 83 tun sněhu za hodinu do vzdálenosti až 19 m. Výškově a stranově nastavitelný otevřený frézovací mechanizmus s bočními disky ovládaný křížovým ovladačem na ovládacím panelu se přizpůsobí jakýmkoliv nerovnostem, povrchu a zakrojí se i do těžkého a zmrzlého sněhu. Do sněhové závěje frézu posouvají pojezdové pásy, které mají vynikající trakční schopnost a výbornou prostupnost terénem, dobře drží stopu při úklidu sněhu ve svahu, nepoškozují povrch a stroj je pořád dostatečně obratný pro to, aby se mohl pohybovat i na méně přístupných a menších místech nebo v blízkosti zaparkovaných automobilů. Díky unikátní technice fréza disponuje možností otáčení na místě (pásy jdou proti sobě) a pojíždění lze provádět bez nastartovaného motoru – pouze na baterie. Celý systém jak frézování, tak i pojezdu je ve spojení s motorem elektronicky řízen, tak, že ovládání motoru je automatické v závislosti na zatížení jak od servomotorů pojezdu, tak od frézovacího mechanizmu. Fréza si dle aktuální zátěže automaticky upravuje i rychlost pojezdu. Při couvání se frézovací komora zvedne a při jízdě vpřed se automaticky zase vrátí do původní výšky. Z garáže vyjedete pouze na elektropohon naprosto nehlučně a až na místě frézování nastartujete motor otočením klíčku zapalování jako v automobilu. Komfort ovládání je na maximální možné míře pomocí rozměrných ovladačů a tlačítek, přehledně uspořádaných na ovládycím pultu stroje tak, aby bylo možné je obsluhovat i v rukavicích. Pro majitele parkovišť, lyžařských areálů, hotelů, ubytoven, penzionů a jiných firem, kteří potřebují spolehlivě a rychle odklízet velké množství sněhu z velkých ploch nenajdou na trhu lepší a výkonnější stroj. Ovládání je velmi snadné, naprosto fyzicky nenáročné a fréza pracuje samostatně, přesně podle pokynů obsluhy.
Model pod označením HSS 1380i1 ETD je základním a nejmenším "hybridem" v nabídce. Nízká hlučnost, ekologicky čistý a úsporný provoz jsou dnes mnohdy předpokladem pro možnost využívání zařízení jako je např. sněhová fréza. Emisní normy dnes platí i pro pracovní techniku. Honda se tomuto trendu přizpůsobuje hybridní technologií, která je tišší, má o 30% nižší emise výfuku a až o 15% nižší spotřebou paliva než u srovnatelných konkurenčních strojů. To vše zabaleno v moderním designu.
Úklid sněhových závějí v tichosti a komfortu
Hybridní pohon spočívá v kombinaci spalovacího motoru s elektrickým pojezdem. Motor Honda GXV 390 s přehledem plní poměrně přísnou emisní normu EURO 5, disponuje elektronickou řídící jednotkou s automatickou regulací otáček v závislosti na zvoleném pracovním režimu. Tím, že jeho hlavní zátěží je přímý náhon 81 cm širokého frézovacího mechanizmu, má ohromnou rezervu výkonu na to, aby hravě zvládl zpracovat a odhodit až 60 tun sněhu za hodinu do vzdálenosti až 17 m. Samotný bunkr je dostatečně robustní a pevný tak, aby nebyl deformován působením ohromné síly sněhové vrstvy mnohdy převyšující i samotnou výšku frézovacího mechanizmu. Je vyroben z odolné oceli, schopné odolávat i abrazivnímu a chemicky agresivnímu materiálu, který je většinou součástí sněhové vrstvy hlavně v blízkosti silnic a komunikací. Nově tvarovaný komín výhozu s elektrickým ovládáním značně zvýšil komfort ovládání směru odhozu sněhu. Plynulé nastavení výšky frézování je zde samozřejmostí. Do závěje frézu posouvají pojezdové pásy, které mají vynikající trakční schopnost a výbornou prostupnost terénem, dobře drží stopu při úklidu sněhu ve svahu, nepoškozují povrch a stroj je pořád dostatečně obratný pro to, aby se mohl pohybovat i na méně přístupných a menších místech nebo v blízkosti zaparkovaných automobilů. Rychlost pojezdu jak vpřed, tak i vzad se ovládá pákou na ovládacím panelu naprosto plynule bez výkyvů rychlosti jízdy. Díky unikátní technice fréza disponuje možností otáčení na místě (pásy jdou proti sobě) a pojíždění lze provádět bez nastartovaného motoru – pouze na baterie. Z garáže vyjedete pouze na elektropohon naprosto nehlučně a až na místě frézování nastartujete motor otočením klíčku zapalování jako v automobilu. Komfort ovládání je na maximální možné míře pomocí rozměrných ovladačů a tlačítek, přehledně uspořádaných na ovládacím pultu stroje tak, aby bylo možné je obsluhovat i v rukavicích. Ideální "mašina" pro majitele soukromých horských chat, penzionů, rodinných domů a menších parkovišť u lyžařských areálů kteří potřebují spolehlivě a rychle odklízet velké množství sněhu. Ovládání je velmi snadné, naprosto fyzicky nenáročné a velmi komfortní.
Motor iGX270 je vybaven elektronickým továrně naprogramovaným regulátorem otáček, vhodným pro aplikace, které vyžadují vlastnosti jako jsou Auto-Idle (automatické ovládání volnoběhu) a Auto-Choke (automatický sytič).
vývoj nezastavíš.
Vyjma standardních vlastností motorů GX, verze iGX přináší následující speciální vlastnosti:
Elektronický regulátor otáček zajišťuje stálé otáčky motoru i při měnícím se zatížení motoru
Různé charakteristiky otáček jsou předprogramované přímo z továrny a zahrnují: automatické ovládání volnoběhu, ovládání otáček přepínačem a variabilní režimy otáček
Snadné startování pomocí automatického sytiče i bez startovací baterie
Systém automatického ovládání otáček přináší velkou úsporu paliva a zvyšuje uživatelský komfort
Abychom vám mohli poskytnout personalizovaný zážitek z nakupování, naše stránky používají soubory cookie. Pokračováním v používání těchto stránek souhlasíte s našimi zásadami používání souborů cookie.