• Profesionální motorová sekačka s pojezdem HRD 536 QX

    48 990  včetně DPH

    Honda HRD 536 QX: extrémně odolná zahradní motorová sekačka se zadním pojezdovým válcem, s Roto-stopem®, na podvozku odlitém z hliníkové slitiny se záběrem sečení 53 cm.

    je libo pruhovaná?

    Vynikající ergonomie, snadná dosažitelnost všech základních ovládacích prvků a mimořádná pevnost jak podvozku, tak i ovládácí rujoketi napovídá, že u této sekačky jsme u skutečných profesionálů. Honda HRD 536 QX vychází z originální konstrukce strojů pro profesionály a je konstruována s cílem se s těžkou prací vypořádat s obdivuhodnou lehkostí. Podvozek odlévaný z hliníkových slitin s dvojitým zavěšením ramen ovládací rukojeti tvoří velmi pevný a odolný celek, schopný odolávat i hrubému zacházení. Sekačku pohání "profi" motor Honda řady GXV, který svou životností několika tisíců motohodin odpovídá každodennímu nasazení stroje. Možnost vypnutí rotace nože bez vypnutí motoru, Roto-stop® značně zrychlí a usnadní práci bez nutnosti opětovného startování motoru např. po vyprázdnění travního koše. Samozřejmě i přejíždění se sekačkou z místa na místo je bezpečnější v porovnání s jízdou s rotujícím nožem.  K sekačce je možné dokoupit tzv. mulčovací sadu, která po instalaci ze sekačky udělá efektivní mulčovač. Zvláštností u tohoto modelu je použití zadního pojezdového válce namísto tradiční nápravy s kolečky. A k čemu to vlastně je? Vrcholem kvalitní a pravidelné péče o trávník je efekt pruhovaného trávníku jak jez známe třeba z fotbalových nebo atletických stadionů. Dříve se takového efektu dosahovalo dodatečným válcováním trávníku těžkým válcem až po posekání travnaté plochy. Nyní můžete stejného efektu dosáhnout použitím sekačky s pojezdovým válcem, zabudovaným do podvozku místo zadní nápravy s běžnými kolečky. Největšího viditelného efektu "pruhovaného trávníku" dosáhnete při pohledu na, touto sekačkou, posekanou plochu  shora. O pojezd se zde stará jednorychlostní převodovka. Navíc jedíky válci  při pohybu sekačka podstatně stabilnější.
    Svojí koncepcí je sekačka HRD 536 QX určena primárně pro kvalitní sekání pravidelně udržovaných ploch velkých rozloh, jako jsou např. zámecké zahrady, hotelové zahrady, parky, travnaté plochy kolem průmyslových objektů nebo i extrémně velkých zahrad u rodinných domů.

     

  • Profesionální motorová sekačka s pojezdem HRH 536 HX

    53 990  včetně DPH

    Honda HRH 536 HX: profesionální motorová sekačka s hydrostatickým pojezdem poháněným kardanovou hřídelí, s motorem "profi" řady GXV, s Roto-stopem®, na podvozku odlitém z hliníkové slitiny se záběrem sečení 53 cm, hliníkovými koly na průmyslových ložiscích a ovládací rukojetí namontována k podvozku sekačky s pomocnou vzpěrou a zesilovacím ramínkem.

    NEÚNAVnÝ SVALOVEC

    Absolutní vrchol v nabídce nejenom Hondy, ale na trhu všeobecně. Jakýkoliv detail na této sekačce je podřízen dokonalé funkčnosti odolnostii a dlouhé životnosti. Podvozek odlévaný z hliníkových slitin je schopen odolávat i hrubému zacházení. U modelu HRH je použito trojitého zavěšení ovládací rukojeti. Rukojeť je namontována k podvozku sekačky s pomocnou vzpěrou a zesilovacím ramínkem. Celé zavěšení je silnější, pevnější, odolnější a dostatečně robustní vůči poškození při práci v náročných podmínkách nebo při transportu. Sekačku pohání jednička na trhu, "profi" motor Honda řady GXV, který svou životností několika tisíců motohodin odpovídá každodennímu nasazení stroje.  Motory Honda modelové řady GXV slouží například v takových náročných aplikacích jako je profesionální zemědělská a komunální technika, ale i profesionální plovoucí čerpadla, pásové transportéry a podobně. Vlastní HYDROSTATIC Drive – hydrostatický pojezd s plynulým a přesným nastavením optimální rychlosti jízdy sekačky a možností paměti zvoleného tempa se velmi přesně a citlivě přizpůsobí charakteru porostu, členitosti a profilu terénu. Přenos síly od motoru na zadní nápravu  zajišťuje kardanová hřídel, která je proti vnějším vlivům chráněna zapouzdřením. Životnost pohonu převodovky bezúdržbovou kardanovou hřídelí je nesrovnatelně vyšší než pohon řemenem s řemenicemi. Možnost vypnutí rotace nože bez vypnutí motoru, Roto-stop® značně zrychlí a usnadní práci bez nutnosti opětovného startování motoru např. po vyprázdnění travního koše. Samozřejmě i přejíždění se sekačkou z místa na místo je bezpečnější v porovnání s jízdou s rotujícím nožem. K sekačce je možné dokoupit tzv. mulčovací sadu, která po instalaci ze sekačky udělá efektivní mulčovač. Svojí koncepcí je sekačka HRH 536 HX určena pro kvalitní sekání jakýchkoliv, pravidelně či nepravidelně udržovaných ploch velkých rozloh, jako jsou např. zámecké zahrady, parky, travnaté plochy kolem průmyslových objektů nebo i extrémně velkých zahrad u rodinných domů, tak i každodenní likvidaci porostů na nepravidelně udržovaných plochách veřejné zeleně.

     

  • Profesionální motorová sekačka s pojezdem HRH 536 QX

    53 490  včetně DPH

    Honda HRH 536 QX: profesionální motorová sekačka se zadním pojezdovým válcem, s motorem "profi" řady GXV, s Roto-stopem®, na podvozku odlitém z hliníkové slitiny se záběrem sečení 53 cm, hliníkovými koly na průmyslových ložiscích a ovládací rukojetí namontována k podvozku sekačky s pomocnou vzpěrou a zesilovacím ramínkem.

    NEÚNAVnÝ SVALOVEC a umělec v jednom

    Absolutní vrchol v nabídce nejenom Hondy, ale na trhu všeobecně. Jakýkoliv detail na této sekačce je podřízen dokonalé funkčnosti odolnostii a dlouhé životnosti. Podvozek odlévaný z hliníkových slitin je schopen odolávat i hrubému zacházení. U modelu HRH je použito trojitého zavěšení ovládací rukojeti. Rukojeť je namontována k podvozku sekačky s pomocnou vzpěrou a zesilovacím ramínkem. Celé zavěšení je silnější, pevnější, odolnější a dostatečně robustní vůči poškození při práci v náročných podmínkách nebo při transportu. Sekačku pohání jednička na trhu, "profi" motor Honda řady GXV, který svou životností několika tisíců motohodin odpovídá každodennímu nasazení stroje.  Motory Honda modelové řady GXV slouží například v takových náročných aplikacích jako je profesionální zemědělská a komunální technika, ale i profesionální plovoucí čerpadla, pásové transportéry a podobně. Možnost vypnutí rotace nože bez vypnutí motoru, Roto-stop® značně zrychlí a usnadní práci bez nutnosti opětovného startování motoru např. po vyprázdnění travního koše. Samozřejmě i přejíždění se sekačkou z místa na místo je bezpečnější v porovnání s jízdou s rotujícím nožem. K sekačce je možné dokoupit tzv. mulčovací sadu, která po instalaci ze sekačky udělá efektivní mulčovač. Zvláštností u tohoto modelu je použití zadního pojezdového válce namísto tradiční nápravy s kolečky. A k čemu to vlastně je? Vrcholem kvalitní a pravidelné péče o trávník je efekt pruhovaného trávníku jak jez známe třeba z fotbalových nebo atletických stadionů. Dříve se takového efektu dosahovalo dodatečným válcováním trávníku těžkým válcem až po posekání travnaté plochy. Nyní můžete stejného efektu dosáhnout použitím sekačky s pojezdovým válcem, zabudovaným do podvozku místo zadní nápravy s běžnými kolečky. Největšího viditelného efektu "pruhovaného trávníku" dosáhnete při pohledu na, touto sekačkou, posekanou plochu  shora. O pojezd se zde stará jednorychlostní převodovka. Navíc jedíky válci  při pohybu sekačka podstatně stabilnější.
    Svojí koncepcí je sekačka HRH 536 QX určena pro kvalitní sekání jakýchkoliv, pravidelně či nepravidelně udržovaných ploch velkých rozloh, jako jsou např. zámecké zahrady, parky, travnaté plochy kolem průmyslových objektů nebo i extrémně velkých zahrad u rodinných domů, tak i každodenní likvidaci porostů na nepravidelně udržovaných plochách veřejné zeleně.

     

  • Propojovací kabel k elektrocentrále EU10i

    1 400  včetně DPH

    Mezi přední výhody invertorové technologie patří možnost souběžného provozu nebo-li "sfázování" dvou identických elektrocentrál. S použitím speciálních propojovacích kabelů pro souběžný provoz lze propojit dvě identické elektrocentrály a získat tak dvojnásobek elektrického výkonu. Podle aktuální potřeby je tak zajištěna možnost napájení většího spotřebiče bez nutnosti výměny elektrocentrály za větší a těžší. Naopak lze rovněž obě elektrocentrály od sebe odpojit a používat samostatně. Propojovací kabel pro "sfázování" dvou identických elektrocentrál Honda EU10i slouží v přípdě nutnosti k propojení dvou elektrocentrál Honda EU10i a získat tak dvojnásobný elektrický výkon. Kabelem nelze propojavat různé typy elektrocentrál např. EU10i s EU22i! Kabelem nelze propojit více než 2 elektrocentrály!
    Odběr el. proudu potom probíhá ze zásuvky jedné z elektrocentrál.

     

  • Propojovací kabel k elektrocentrále EU22i

    9 290  včetně DPH

    Mezi přední výhody invertorové technologie patří možnost souběžného provozu nebo-li "sfázování" dvou identických elektrocentrál. S použitím speciálních propojovacích kabelů pro souběžný provoz lze propojit dvě identické elektrocentrály a získat tak dvojnásobek elektrického výkonu. Podle aktuální potřeby je tak zajištěna možnost napájení většího spotřebiče bez nutnosti výměny elektrocentrály za větší a těžší. Naopak lze rovněž obě elektrocentrály od sebe odpojit a používat samostatně. Propojovací kabel pro "sfázování" dvou identických elektrocentrál Honda EU22i slouží v přípdě nutnosti k propojení dvou elektrocentrál Honda EU22i a získat tak dvojnásobný elektrický výkon. Kabelem nelze propojavat různé typy elektrocentrál např. EU22i s EU10i nebo EU30i! Kabelem nelze propojit více než 2 elektrocentrály!
    Pro odběr proudu jsou propojavycí kabely opatřeny zásuvkovou krabicí.

     

  • Propojovací kabel k elektrocentrále EU30iS

    5 790  včetně DPH

    Mezi přední výhody invertorové technologie patří možnost souběžného provozu nebo-li "sfázování" dvou identických elektrocentrál. S použitím speciálních propojovacích kabelů pro souběžný provoz lze propojit dvě identické elektrocentrály a získat tak dvojnásobek elektrického výkonu. Podle aktuální potřeby je tak zajištěna možnost napájení většího spotřebiče bez nutnosti výměny elektrocentrály za větší a těžší. Naopak lze rovněž obě elektrocentrály od sebe odpojit a používat samostatně. Propojovací kabel pro "sfázování" dvou identických elektrocentrál Honda EU30iS slouží v přípdě nutnosti k propojení dvou elektrocentrál Honda EU30iS a získat tak dvojnásobný elektrický výkon. Kabelem nelze propojavat různé typy elektrocentrál např. EU30iS s EU10i nebo EU22i! Kabelem nelze propojit více než 2 elektrocentrály!
    Pro odběr proudu jsou propojavycí kabely opatřeny zásuvkovou krabicí.

  • Propojovací kabel k elektrocentrále EU70iS

    47 390  včetně DPH

    Mezi přední výhody invertorové technologie patří možnost souběžného provozu nebo-li "sfázování" dvou identických elektrocentrál. S použitím speciálních propojovacích kabelů pro souběžný provoz lze propojit dvě identické elektrocentrály a získat tak dvojnásobek elektrického výkonu. Podle aktuální potřeby je tak zajištěna možnost napájení většího spotřebiče bez nutnosti výměny elektrocentrály za větší a těžší. Naopak lze rovněž obě elektrocentrály od sebe odpojit a používat samostatně. Propojovací kabel pro "sfázování" dvou identických elektrocentrál Honda EU70iS slouží v přípdě nutnosti k propojení dvou elektrocentrál Honda EU70iS a získat tak dvojnásobný elektrický výkon. Kabelem nelze propojavat různé typy elektrocentrál např. EU30iS s EU70i a pod.! Kabelem nelze propojit více než 2 elektrocentrály!
    Pro odběr proudu jsou propojavycí kabely opatřeny zásuvkovou krabicí.

  • Rámová profesionální elektrocentrála EC 3000G

    25 990  včetně DPH

    Elektrocentrála EC 3000G: ryze profesionální model malé, jednofázové elektrocentrály s regulací výstupu kondenzátorem. Výkonný alternátor pohání profesionální motor řady GX s lehkým startem a to vše ukotveno v pevném ocelovém rámu.        

    malá RÁMOVKA do nepohody

    Tato robustní, malá, benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem určena převážně "profíkům" pro napájení malých spotřebičů typu osvětlení nebo ručního elektronářadí. Svými kompantními rozměry a nízkou hmotností se hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro práci v terénu. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích v rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 25 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustavy proti případnému poškození a zároveň slouží jako transportní madlo pro snadnou manipulaci. Proto, aby alternátor produkoval napětí 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Elektrocentrála je opatřena zásuvkami 2x Schuko (16A 230V). Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.

     

  • Rámová profesionální elektrocentrála EC 3000G AVR

    31 490  včetně DPH

    Elektrocentrála EC 3000G AVR: ryze profesionální model malé, jednofázové elektrocentrály s regulací výstupu pomocí AVR. Výkonný alternátor pohání profesionální motor řady GX s lehkým startem a to vše ukotveno v pevném ocelovém rámu.        

    malá RÁMOVKA S AVR do nepohody

    Tato robustní, malá, benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem určena převážně "profíkům" pro napájení malých spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí nebo přístrojů s citlivější elektronikou. Svými kompantními rozměry a nízkou hmotností se hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro práci v terénu. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích v rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 25 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustavy proti případnému poškození a zároveň slouží jako transportní madlo pro snadnou manipulaci. Proto, aby alternátor produkoval napětí 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Elektrocentrála je opatřena zásuvkami 2x Schuko (16A 230V). Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.

  • Rámová profesionální elektrocentrála EC 4000G

    38 990  včetně DPH

    Elektrocentrála EC 4000: ryze profesionální model střední, jednofázové elektrocentrály s regulací výstupu kondenzátorem. Výkonný alternátor pohání profesionální motor řady GX s lehkým startem a to vše ukotveno v pevném ocelovém rámu.        

    Stavební RÁMOVKA do nepohody

    Tato robustní, benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem určena převážně "profíkům" pro napájení spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, elektromotorů nebo i menších svařovacích agregátů.. Svými rozměry se hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro práci v terénu nebo na staveniště při zakládání staveb a pod. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 25 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustavy proti případnému poškození a zároveň slouží jako transportní madlo pro snadnou manipulaci. Vzhledem ke své hmotnosti je možné elektrocentrálu opatřit transportním kolovým podvozkem. Proto, aby alternátor produkoval napětí 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála je opatřena zásuvkami 2x Schuko (16A 230V).Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.

  • Rámová profesionální elektrocentrála EC 4000G AVR

    41 990  včetně DPH

    Elektrocentrála EC 4000G AVR: ryze profesionální model malé, jednofázové elektrocentrály s regulací výstupu pomocí AVR. Výkonný alternátor pohání profesionální motor řady GX s lehkým startem a to vše ukotveno v pevném ocelovém rámu.        

    JEdnofázový profesionál S AVR v rámu do nepohody

    Tato robustní, malá, benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem určena převážně "profíkům" pro napájení malých spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí nebo přístrojů s citlivější elektronikou. Svými kompantními rozměry a nízkou hmotností se hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro práci v terénu. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích v rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 25 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustavy proti případnému poškození a zároveň slouží jako transportní madlo pro snadnou manipulaci. Proto, aby alternátor produkoval napětí 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Elektrocentrála je opatřena zásuvkami 2x Schuko (16A 230V). Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.

  • Rámová profesionální elektrocentrála EC 6000G

    45 990  včetně DPH

    Elektrocentrála EC 6000G: ryze profesionální model velké, jednofázové elektrocentrály s regulací výstupu kondenzátorem. Výkonný alternátor pohání profesionální motor řady GX s lehkým startem a to vše ukotveno v pevném a odolném ocelovém rámu.        

    Stavební RÁMOVKA velkého výkonu

    Tato robustní, benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem určena převážně "profíkům" pro napájení spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, elektromotorů nebo i svařovacích agregátů. Svými rozměry se hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro práci v terénu nebo na staveniště při zakládání staveb a pod. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 25 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustavy proti případnému poškození a zároveň slouží jako transportní madlo pro snadnou manipulaci. Vzhledem ke své hmotnosti je možné elektrocentrálu opatřit transportním kolovým podvozkem. Proto, aby alternátor produkoval napětí 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála je opatřena zásuvkami 1x CEE (32A 230V) a 1x Schuko (16A 230V). Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.

Na konci obsahu

Na konci obsahu