Pro ochranu elektrocentrály během uskladnění slouží ochranný povlak vyrobený ze syntetického, nepromokavého materiálu vyšší gramáže. Ochranný povlak slouží k ochraně elektrocentrály proti prachu, dešti, případnému drobnému mechanickému poškrábání a přímému slunečnímu svitu. Povlak dle kamuflážního vzoru MultiCam s logem Honda.
Ochranný povlak je vyroben ze silnější, odolné a prodyšné textílie, vyšší gramáže a slouží primárně k ochraně elektrocentrály proti prachu a přímému slunečnímu svitu. Vzhledem k síle a odolnosti materiálu je tento ochranný povalak schopen ochránit elektrocentrálu i proti případnému drobnému mechanickému poškození, jako je poškrábání povrchu. Povlak je opatřen logem "Honda Marine". Ocení jej hlavně majitelé lodí.
Ochranný povlak je vyroben z velmi tenkého, nepromokavého materiálu nízké gramáže a slouží primárně k ochraně elektrocentrály proti prachu, dešti a přímému slunečnímu svitu. Vzhledem k tenkosti materiálu není schopen tento ochranný povlak ochránit elektrocentrálu proti případnému mechanickému poškození.
Pro ochranu elektrocentrály během uskladnění slouží ochranný povlak vyrobený ze syntetického, nepromokavého materiálu vyšší gramáže. Ochranný povlak slouží k ochraně elektrocentrály proti prachu, dešti, případnému drobnému mechanickému poškrábání a přímému slunečnímu svitu.
Ochranný povlak je vyroben ze silnějšího, odolného, nepromokavého materiálu vyšší gramáže a slouží primárně k ochraně elektrocentrály proti prachu, dešti, přímému slunečnímu svitu. Vzhledem k síle a odolnosti materiálu je tento ochranný povalak schopen ochránit elektrocentrálu i proti případnému drobnému mechanickému poškození, jako je poškrábání povrchu. Povlak je vyveden dle armádního kamuflážního vzoru MultiCam s logem Honda.
Ochranný povlak je vyroben ze silnější, odolné a prodyšné textílie, vyšší gramáže a slouží primárně k ochraně elektrocentrály proti prachu a přímému slunečnímu svitu. Vzhledem k síle a odolnosti materiálu je tento ochranný povalak schopen ochránit elektrocentrálu i proti případnému drobnému mechanickému poškození, jako je poškrábání povrchu. Povlak je opatřen logem "Honda Marine". Ocení jej hlavně majitelé lodí.
Ochranný povlak je vyroben z velmi tenkého, nepromokavého materiálu nízké gramáže a slouží primárně k ochraně elektrocentrály proti prachu, dešti a přímému slunečnímu svitu. Vzhledem k tenkosti materiálu není schopen tento ochranný povlak ochránit elektrocentrálu proti případnému mechanickému poškození.
Ochranný povlak je vyroben ze silnějšího, odolného, nepromokavého materiálu vyšší gramáže a slouží primárně k ochraně elektrocentrály proti prachu, dešti, přímému slunečnímu svitu. Vzhledem k síle a odolnosti materiálu je tento ochranný povalak schopen ochránit elektrocentrálu i proti případnému drobnému mechanickému poškození, jako je poškrábání povrchu. Povlak je opatřen logem "Honda".
Horní ochranný kryt je přesně vytvarován tak, aby perfektně usedl na horní část elektrocentrály a všechny jeho hrany, otvory a rohy jsou opatřeny ochranným návlekem. Nehrozí tak případné poranění obsluhy o ostré hrany ochranného krytu. Ochranný kryt je vyroben z nerezového ocelového plechu tl. 3mm.
Elektrocentrála TP 18 HS AVR: model velké, tiché, kapotované, třífázové elektrocentrály. Výkonný alternátor pohání profesionální dvouválec Honda řady iGX s elektrickým vstřikováním paliva a elektrický výstup je řízen moderním systémem AVR (Automatic Voltage Regulator).
výkon zabalený do tichého kontejneru
Tato robustní, benzínová elektrocentrála třífázového napětí je svým výkonem 18,0 kVA (3 f.) / 9,0 kVA (1 f.) určena převážně pro napájení celého spektra jednofázových a třífázových elektrospotřebičů i těch, které jsou řízeny elektronikou. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích v kontejneru, svařeném z ocelového plechu zevnitř potaženého odhlučňovací nehořlavou hmotou. Kontejner kromě snížení hlučnosti zajišťuje dobrou ochranu soustrojí proti případnému poškození. Součástí kontejneru je integrovaná palivová nádrž na 60 L benzínu. Takové množství paliva umožňuje při jmenovité zátěži elektrocentrále chod po dobu cca více než 7 hodin bez přestávky. Proto, aby alternátor produkoval napětí 400V / 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudu byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Elektrický výkon elektrocentrály v úrovni "18 kilo" vyžaduje "pořádný" a silný, spolehlivý motor. Ten je zde ve formě benzínového vidlicového dvouválce Honda iGX800 s elektronickým vstřikováním paliva, který patří k nejvýkonnějším pohonným jednotkám na světě v kategorii 30 HP. Odhlučnění samotného motoru je zde dvojité, tzn. za standardní tlumič výfuku je umístěn ještě další tlumič, což společně s odhlučněnou kapotáží dělá z thoto agregátu doslova "tichošlápka". Pro připojení elektrospotřebičů slouží zásovkový panel, který je opatřen 1x CEE (32A 400V), 1x CEE (16A 400V) a 1x Schuko (32A 230V), 2x Schuko (16A 230V) zásuvkami, s příslušnými jističi, počítadlem motohodin a vypínačem elektrocentrály. Elektrocentrálu je nutno umístit na suché vodorovné místo s dostatečnýcm přístupem vzduchu pro chlazení a chod motoru a s efektivním odvodem spalin z výfuku. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a spolehlivě tlumí působení vibrací od soustrojí na podklad. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.
Elektrocentrála TP 18 HS AVR AMF: model velké, tiché, kapotované, třífázové elektrocentrály s regulací výstupu pomocí AVR a záskokovou automatiokou AMF (Automatic Mains Failure). Výkonný alternátor pohání profesionální dvouválec Honda řady iGX s elektrickým vstřikováním paliva a automatiku zajišťuje špičková ovládací elektronika od firmy "DeepSee" DSE 6120.
"BLACKOUT" nás nezaskočí
Tato robustní, benzínová, záskoková elektrocentrála třífázového napětí je svým výkonem 18,0 kVA (3 f.) / 9,0 kVA (1 f.) určena převážně pro napájení celého spektra třífázových elektrospotřebičů i těch, které jsou řízeny elektronikou a je přímo určena k připojení na domovní rozvod. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích v kontejneru, svařeném z ocelového plechu zevnitř potaženého odhlučňovací nehořlavou hmotou. Kontejner kromě snížení hlučnosti zajišťuje dobrou ochranu soustrojí proti případnému poškození. Součástí kontejneru je integrovaná palivová nádrž na 60 L benzínu. Takové množství paliva umožňuje při jmenovité zátěži elektrocentrále pracovat po dobu cca více než 7 hodin bez přestávky. Proto, aby alternátor produkoval napětí 400V / 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudu byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Elektrický výkon elektrocentrály v úrovni "18 kilo" vyžaduje "pořádný" a silný, spolehlivý motor. Ten je zde ve formě benzínového vidlicového dvouválce Honda iGX800 s elektronickým vstřikováním paliva, který patří k nejvýkonnějším pohonným jednotkám na světě v kategorii 30 HP. Odhlučnění samotného motoru je zde dvojité, tzn. za standardní tlumič výfuku je umístěn ještě další tlumič, což společně s odhlučněnou kapotáží dělá z thoto agregátu doslova "tichošlápka". Automatické ovládání elektrocentrály je zajištěno prostřednictvím systému AMF s ovládací elektronikou DSE6120. Jedná se o ovládací panel automatického spuštění pro případ výpadku veřejné rozvodné sítě a pro hladký přechod mezi napájením z veřejné sítě a napájením z elektrocentrály. Na LCD podsvíceném displeji probíhá neustálý monitoring parametrů motoru jako jsou otáčky motoru, tlak oleje, teplota chladicí kapaliny, stav paliva a monitoring parametrů alternátoru jako frekvence, napětí, proud a výkon. Monitoring a ochrana probíhá ve formě textových údajů v českém jazyce, výstražných ikon a zvukovými signály. USB rozhraním lze ovládací panel snadno konfigurovat pomocí počítače a DSE Configuration Suite PC software. Editace menu na předním panelu je samozřejmě také k dispozici. Ovládací panel (při namontování externího GSM modemu) dokáže s uživatelem komunikovat prostřednictvím SMS zpráv v podobě různých upozornění s možností ovládání pomocí SMS zpráv. Elektrocentrálu je nutno uložit na suché vodorovné místo s dostatečnýcm přístupem vzduchu pro chlazení a chod motoru a s efektivním odvodem spalin z výfuku. Elektroinstalaci a napojení na domovní rozvaděč musí provádět odborný elektrikář. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a spolehlivě tlumí působení vibrací od soustrojí na podklad. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru. Instalaci tohoto zařízení musí provádět kvalifikovaný elketrikář.
Motorový olej Honda, částečně syntetický, viskózní třídy SAE 10W-30, kvalitativní specifikace API SJ, balení 0,1L speciální pro náplň mini 4-taktního motoru Honda. Tento moderní, univerzální motorový olej, je určen k mazání mini 4-taktních, vysokootáčkových motorů Honda, pracujících jak v zahradní či malé zemědělské technice, tak i v malé stavební technice (elektrocentrály, motorová čerpadla, vibrační technika, a ostatní stroje, poháněné "miničtyřtaktem" Honda). Vysoce kvalitní olej Honda svým složením zabraňuje usazování karbonu a prodlužuje životnost motoru. Oblast použití tohoto víceoblastního oleje plně odpovídá běžným klimatickým podmínkám, carakteristickým pro oblast střední Evropy po celý rok. Zaručuje vynikající mazací schopnosti tak malých motorů, jakými jsou mini 4-taktní motory Honda. Používejte v souladu s určením výrobku.
Abychom vám mohli poskytnout personalizovaný zážitek z nakupování, naše stránky používají soubory cookie. Pokračováním v používání těchto stránek souhlasíte s našimi zásadami používání souborů cookie.