• GXE 2.0S

    36 807  včetně DPH

    Doba si žádá uživatelsky příjemnější, servisně nenáročné, ekologicky čisté a tiché stroje.

    …ač je napájen baterií, je stejně výkonný jako benzínový.

    Pro Hondu jsou současné trendy výzvou a přichází s akumulátorovou pohonnou jednotkou, plně rovnocennou svým benzínovým protějškům, motorům řady GX, včetně výkonu, legendární profesionální spolehlivostí, odolností proti nárazům, vlhkosti, prachu a spolehlivostí. Prostě plnohodnotného akumulátorového pohonu pro těžké profesionální nasazení v malé stavební mechanizaci.

    Vlastnosti :

    • 2KW vysoce účinný bezkomutátorový stejnosměrný motor
    • Kompaktní lithium-iontová baterie s rychlým nabíjením
    • Oddělený typ
    • Zaměnitelné s benzínovými motory řady GX (stejná montážní příruba)
    • Legendární profesionální spolehlivost motoru GX, odolnost proti nárazům, vlhkosti a prachu
    • Nízké vibrace
    • Nízká hlučnost
    • Pohodlné ovládání
  • GXE 2.0H

    37 543  včetně DPH

    Doba si žádá uživatelsky příjemnější, servisně nenáročné, ekologicky čisté a tiché stroje.

    …ač je napájen baterií, je stejně výkonný jako benzínový.

    Pro Hondu jsou současné trendy výzvou a přichází s akumulátorovou pohonnou jednotkou, plně rovnocennou svým benzínovým protějškům, motorům řady GX, včetně výkonu, legendární profesionální spolehlivostí, odolností proti nárazům, vlhkosti, prachu a spolehlivostí. Prostě plnohodnotného akumulátorového pohonu pro těžké profesionální nasazení v malé stavební mechanizaci.

    Vlastnosti :

    • 2KW vysoce účinný bezkomutátorový stejnosměrný motor
    • Kompaktní lithium-iontová baterie s rychlým nabíjením
    • Integrovaný typ
    • Zaměnitelné s benzínovými motory řady GX (stejná montážní příruba)
    • Legendární profesionální spolehlivost motoru GX, odolnost proti nárazům, vlhkosti a prachu
    • Nízké vibrace
    • Nízká hlučnost
    • Pohodlné ovládání
  • Lehká kufříková elektrocentrála EU 32i

    79 990  včetně DPH

    Lehká kufříková elektrocentrála EU 32i: Nejmenší a nejlehčí model, jednofázové elektrocentrály s invertorem v dané kategorii. Patentovaná technologie invertoru umožnila Hondě vyrobit kompaktní a lehký generátor malých rozměrů, ale vysokého výkonu s vyladěnou a stabilní křivkou průběhu výstupního napětí pomocí přesné elektroniky. Pro pohon této elektrocentrály Honda vyvinula zcela nový motor GX130 se vstřikováním paliva, s lehkým startem a to vše úhledně a důmyslně "zabalila" do líbivého designu odhlučněné kapotáže. Použití moderních technologií umožnilo sledování aktuálního stavu elektrocentrály "na dálku" pomocí Bluetooth.   

    vysoký a čistý výkon ukrytý do lehkého kufříku

    Tato malá, lehká a bezvadně odhlučněná benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem a kvalitou výstupního napětí určena převážně pro napájení malých a středních spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, monitorů, počítačů, kamerových systémů nebo přístrojů s velmi citlivou elektronikou. Svými kompantními rozměry a nízkou hmotností se hodí jak do pojízdných autodílen, opravárenských, měřících či monitorovacích vozů pro práci v terénu, tak i pro napájení různých spotřebičů na zahradě, v dílně, domácnosti nebo na chatě, lodi nebo v karavanu. Celé soustrojí je zapracováno do plastového, důkladně odhlučněného "kufříku", ukotveno v pružných silentblocích a i celá elektrocentrála je na podkladu postavena na pružných gumových "nožkách". Vzhledem ke kompaktnosti, tvaru a hmotnosti "kufříku" je elektrocentrála opatřena eronomickým transportním madlem a praktickými prolisy ve spodní straně kapotáže pro snadný úchop a manipulaci. Přepravu a manipulaci s elektrocentrálou tak zvládne i průměrně fyzicky zdatný uživatel. Motor je ovládán elektronickou řídící jednotkou, která přesně dávkuje výkon motoru v závislosti na odběru el.proudu. Znatelně se tak snižuje spotřeba paliva a hlučnost. Naopak se podstatně prodlužuje provozní doba na jedno tankování a životnost elektrocentrály.  Ovládání a provoz elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Pro nastartování stačí pouhé 2 kroky; na ovládacím panelu vypínač elektrocentrály uvést do polohy zapnuto a zatáhnout za startovací rukojeť. Nic víc. Žádný sytič, palivový kohout a pod. Kromě vypínače na ovládacím panelu elektrocentrály naleznete 2 zásuvky Schuko (16A 230V) s tepelnými jističi, zásuvky pro připojení propojivacího kabelu, kontrolku stavu paliva, kontrolku chodu (zelená) a mazání (červená), kontrolku přetížení (červená), kontrolku Bluetooth a přepínač režimu automatu ovládání motoru ECO-THROTTLE. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič.
    Spojení pomocí Bluetooth s chytrým telefonem umožňuje vzdálené sledování stavu elektrocentrály pomocí aplikace, stejně jako vypnutí motoru. Na mobilním telefonu tak uživatel může sledovat např. zbývající množství paliva, zbývající provozní dobu, poskytovaný výkon, informace o chybách a údržbě a pod. Zcela nový motor GX130 vychází ze zkušeností konstrukce motorů používaných v malých motocyklech Honda. Jedná se o představitele nejmodernějších benzínových motorů, splňujících přísná emisní a hluková opatření. Konstrukce motoru je svým pojetím ojedinělá v oblasti strojů a tvoří naprostou špičku. Jednoválcový motor Honda GX130 s rozvodem OHC je opatřen elektronickým vstřikováním paliva, třícestným katalyzátorem s lambda sondou a použitím zcela nových materiálů je nejlehčím, nejčistším a nejúspornějším ve své kategorii. EU32i bez problémů snáší i benzíny s vyšším podílem ethanolu pod označením E10. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je např. ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. V případě přetížení elektrocentrály se aktivuje červená výstražná kontrolka přetížení na ovládácím panelu a automaticky dojde k odpojení elektrického výstupu, přičemž motor neustále běží. Stačí odpojit spotřebič, vypnout motor a po několika vteřinách opět motor nastartovat. Dojde k "resetu" řídící jednotky a vše je opět v pořádku. Spotřebič, který elektrocentrálu přetížil už nepoužívejte a použijte spotřebič s příkonem, odpovídajícím výkonu elektrocentrály. Lze však pomocí speciálního kabelu propojit dvě identické elektrocentrály EU32i a zdvojnásobit tak možný napájecí výkon. Konstrukce elektrocentrály je dostatečně robustní a pevná, nekroutí se a spolehlivě tlumí působení vibrací od soustrojí na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.

     

  • Podvozek (plná kola) pro EC4000G/G AVR, EC6000G/G AVR, ECT7000G/G AVR/GP AVR

    3 690  včetně DPH

    Podvozek je vyroben ze stejného materiálu jako je samotný rám elektrocentrály. Tzn. odolává i poměrně nešetrnému zacházení v podmínkách stavenišť, častému přesunu elektrocentrály z místa na místo nebo časté nakládání na korbu nákladního automobilu. Podvozková kola mají průměr 200mm. Balení podvozku obsahuje veškerý spojovací materiál a instruktážní návod pro montáž. Montáž samotná je velmi jednoduchá a intuitivní. 

  • Podvozek (bantamová kola) pro EC4000G/G AVR, EC6000G/G AVR, ECT7000G/G AVR/GP AVR

    5 240  včetně DPH

    Podvozek je vyroben ze stejného materiálu jako je samotný rám elektrocentrály. Tzn. odolává i poměrně nešetrnému zacházení v podmínkách stavenišť, častému přesunu elektrocentrály z místa na místo nebo časté nakládání na korbu nákladního automobilu. Nafukovací kola mají rozměr 3.00 – 4 (260 x 85). Balení podvozku obsahuje veškerý spojovací materiál a instruktážní návod pro montáž. Montáž samotná je velmi jednoduchá a intuitivní. 

  • AKU sekačka s pojezdem HRX 476 XB (pouze stroj)

    29 990  včetně DPH

    Ani řadě HRX, "De Luxe" sekaček Honda se nevyhnula všudypřítomná "elektrovlna". Zcela nová akumulátorová Honda HRX 476 XB VKKE je poháněna profesionálním vícepólovým elektromotorem 36V, uloženým v hliníkovém plášti a průmyslových kuličkových ložiskách, napájeným Li-ion baterií s napětím 36V. Bateriovka HRX 476 je extrémně tichá zahradní AKU sekačka s variabilním pojezdem a integrovaným mulčováním na podvozku z materiálu Polystrong® s doživotní zárukou na podvozek, centrálním nastavením výšky sekání, se záběrem sečení 47 cm.
    Aku sekačky Honda jsou konstruovány podle stejných výkonových požadavků jaké jsou jejich alternativy se spalovacím motorem.

    zaměřeno na ticho, čistotu provozu, komfort a snadnou obsluhu

    Vynikající ergonomie, snadná dosažitelnost všech základních ovládacích prvků, dokonalé odhlučnění a odstínění nežádoucích vibrací. To jsou základní předpoklady k tomu, aby se uživatel této sekačky při práci cítil mimořádně komfortně. Vlastní pojezd SELECT Drive® s možností plynulé změny rychlosti jízdy se dokonale přizpůsobí pohybovým schopnostem každého a výrazně tak snižuje námahu při práci. Výškově nastavitelná ovládací rukojeť se přizpůsobí výšce postavy. Změnu výšky střihu provedete jednoduše a v rychlosti pomocí jediné páky s aretací v 7 polohách. Kompaktní rozměry a vyváženost stroje umožňují vynikající ovladatelnost sekačky v členitém terénu. Standardním vybavením této sekačky je integrovaný systém volby pracovních režimů VersamowTM, který umožňuje obsluze jedním pohybem ovladače během vteřiny změnit sekačku trávy na mulčovač nebo drtič spadaného listí. Silný elektromotor a originální systém Honda Optiflow zvládne i přerostlý nebo dokonce mokrý travní porost. Ano. Stupeň krytí elektomotoru proti vodě je totiž IP54 a dovoluje sekačku provozovat i za nepříznivých povětrnostních podmínek. Ovládací prvky jsou ergonomicky a přehledně uspořádány a ještě umocňují nebývale snadnou manipulaci a obsluhu sekačky. O pohon se zde stará profesionální, 8-pólový bezuhlíkový elektromotor 36V, uložený v hliníkovém plášti a průmyslových kuličkových ložiskách. Disponuje výkonem 1,8 kW a svým výkonem a hlavně kroutícím momentem 6,0 N.m patří elektromotor k nejsilnějším akumulátorovým pohonům na trhu v dané kategorii a lehce překonává i konkurenční elektromotory. Díky bohatému chladícímu žebrování je motor teplotně vyvážený a nepotřebuje dodatečné chlazení pomocí ventilátoru, proto je mimořádně tichý a účinný. Vícepólová konstrukce rotoru zaručuje konstantní a stabilní výkon motoru jak v odlehčeném stavu, tak i pod zátěží. Znamená to, že efektivita a kvalita sekání a sběru je naprosto vyrovnaná  bez ohledu na hustotu a výšku travního porostu. „Palivovou nádrží“ pro tento motor jsou akumulátory 36 V ve třech různých kapacitách; 4 Ah, 6 Ah nebo 9 Ah, kterou využijí hlavně uživatelé z řad profesionálů. Konstrukce Li-Ion akaumulátorů zaručuje dlouhou výdrž a životnost a potenciál napětí 36 V je naprosto optimální pro dosažení maximálního výkonu a schopnosti přenesení maximálního napájecího proudu na elektromotor.
    Nabíječka Honda nabije baterii 4 Ah za 35 minut, 6 Ah za 55 minut a 9 Ah za 77 minut. Tato sekačka je opatřena veškerými bezpečnostními prvky včetně bezpečnostní brzdy rotace sekacího nože, která zajistí okamžité zastavení rotace nože při vypnutí motoru. Robustní a pevná konstrukce podvozku spolehlivě snese působení ohromného výkonu motoru na rotující sekací nůž a navíc v maximální možné míře pohlcuje vibrace, které se dále nepřenáší na ovládací madlo sekačky. Práce je potom příjemnější. Tato Honda je určena pro uživatele, kteří kladou vysoké nároky na tichý provoz bez emisí, sekací výkon, snadnou obsluhu a svou velikostí je vhodná jak na rovné, tak i svažité travnaté plochy o rozloze cca 1000 m2. Flexibilita výrobků spočívá ve vzájemné záměnnosti a možnosti použití akumulátoru ze sekačky i na ostatní AKU výrobky z nabídky Honda. Chytrá rychlonabíječka akumulátor spolehlivě, šetrně a hlavně rychle nabije a můžeme pokračovat v práci.
    Taková je AKU sekačka Honda HRX 476 XB VKKE. Bezpečná, výkonná, spolehlivá, tichá, úsporná a hodně snadná na obsluhu a ovládání. 

  • Rámová profesionální elektrocentrála TP 15 HP s podvozkem

    161 990  včetně DPH

    Elektrocentrála TP 15 HP AVR: model velké, třífázové elektrocentrály s regulací výstupu indukčním trafem. Elektrocentrála konstrukčně vychází z modelu TP 15 H, ale je přepracována pro zvýšení uživatelského komfortu. Oproti modelu TP 15 H disponuje navíc přehledným a snadno přístupným zásuvkovým panelem, který je rovněž opatřen boxem s jističi pro každou zásuvku. Výkonný alternátor pohání profesionální dvouválec řady GX s elektrickým startérem a to vše ukotveno v pevném a odolném ocelovém rámu na transportním podvozku.        

    tři fáze na stavbě s obří silou

    Tato robustní, benzínová elektrocentrála třífázového napětí je svým výkonem 15,0 kVA (3 f.) / 8,0 kVA (1 f.) určena převážně "profíkům" pro napájení celého spektra třífázových elektrospotřebičů a je přímo určena převážně řemeslníkům a profesionálům z oblasti stavebnictví a opravárenství. Svým výkonem se hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro práci v terénu nebo na staveniště při zakládání staveb, údržbu silnic a dálnic a pod. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 30 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustrojí proti případnému poškození. Jako palivová nádrž slouží standardní 20 l kanystr, uložený v rámu stroje, který lze snadno vyjmout  pro případné tankování. Vzhledem ke své hmotnosti je elektrocentrála opatřena transportním kolovým podvozkem. Proto, aby alternátor produkoval napětí 400V / 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Elektrický výkon elektrocentrály v úrovni "15 kilo" vyžaduje "pořádný" a silný, spolehlivý motor. Ten je zde ve formě benzínového vidlicového dvouválce GX690, který patří k nejvýkonnějším pohonným jednotkám na světě v kategorii 26 HP. Elektrocentrála je opatřena zásuvkovým panelem s přehledně rozmístěnými zásuvkami 1x CEE (32A 400V), 1x CEE (16A 400V), 1x CEE (32A 230V) a 2x CEE (16A 230V). Vedle zásuvek je umístěn krytý panel s jističi jak 400V, tak i 230V zásuvek. Ovládání elektrocentrály je velice snadné, jednoduché a uživatelsky velmi komfortní a bezpečné. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, nastartovat otočením klíčku zapalování, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a spolehlivě tlumí působení vibrací od soustrojí na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Elektrocentrálu lza za příplatek vybavit zemnícím kolíkem či jiným drobným příslušenstvím.  Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.

  • Tuk do úhlových převodů – 125ml tuba s aplikátorem

    120  včetně DPH

    Úhlové převody křovinořezů jsou jednou z nejvíce namáhaných součástí stroje. Kromě mechanickému namáhání musí odolávat i poměrně vysokým teplotám, špíně a materiálu, který je křovinořezem likvidován. Ozubené soukolí musí být proto důkladně a nepřetžitě dobře promazáváno. K tomu slouží tuková náplň, kterou je nutno pravidelně kontrolovat a doplňovat. Speciální tuk určený právě do takto namáhaných ozubených soukolí odolává všem negativním vlivům, jakým je úhlová hlava s převody vystavována. Pro snadnější aplikaci tuku je tuba opatřena praktickým náústkem ve tvaru kužele tak, aby dokonale hrdlo tuby přilehlo k tvoru pro doplnění maziva do převodovky.

  • Rámová profesionální elektrocentrála TP 12 HP s podvozkem

    136 490  včetně DPH

    Elektrocentrála TP 12 H: model velké, třífázové elektrocentrály s regulací výstupu indukčním trafem. Elektrocentrála konstrukčně vychází z modelu TP 12 HP, ale je přepracována k pro zvýšení uživatelského komfortu. Oproti modelu TP 12 HP disponuje navíc přehledným a snadno přístupným zásuvkovým panelem, který je rovněž opatřen boxem s jističi pro každou zásuvku. Výkonný alternátor pohání profesionální dvouválec řady GX s elektrickým startérem a to vše ukotveno v pevném a odolném ocelovém rámu na transportním podvozku.        

    stavební třífázovka velkého výkonu 

    Tato robustní, benzínová elektrocentrála třífázového napětí je svým výkonem 12,0 kVA (3 f.) / 6kVA (1 f.) určena převážně "profíkům" pro napájení celého spektra třífázových elektrospotřebičů a je přímo určena převážně řemeslníkům a profesionálům z oblasti stavebnictví a opravárenství. Svým výkonem se hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro práci v terénu nebo na staveniště při zakládání staveb, údržbu silnic a dálnic a pod. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 30 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustrojí proti případnému poškození. Jako palivová nádrž slouží standardní 20 l kanystr, uložený v rámu stroje, který lze snadno vyjmout  pro případné tankování. Vzhledem ke své hmotnosti je elektrocentrála opatřena transportním kolovým podvozkem. Proto, aby alternátor produkoval napětí 400V / 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Elektrický výkon elektrocentrály v úrovni "12 kilo" vyžaduje "pořádný" a silný, spolehlivý motor. Ten je zde ve formě benzínového vidlicového dvouválce GX630, který patří k nejvýkonnějším pohonným jednotkám na světě v kategorii 22 HP. Elektrocentrála je opatřena zásuvkovým panelem s přehledně rozmístěnými zásuvkami 1x CEE (32A 400V), 1x CEE (16A 400V), 1x CEE (32A 230V) a 2x CEE (16A 230V). Vedle zásuvek je umístěn krytý panel s jističi jak 400V, tak i 230V zásuvek. Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, nastartovat otočením klíčku zapalování, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a spolehlivě tlumí působení vibrací od soustrojí na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Elektrocentrálu lza za příplatek vybavit zemnícím kolíkem, a nebo automatikou startu AMF. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.

  • Rámová profesionální elektrocentrála TP 12 HP AVR s podvozkem

    144 989  včetně DPH

    Elektrocentrála TP 12 HP AVR: model velké, třífázové elektrocentrály s regulací výstupu pomocí AVR. Elektrocentrála konstrukčně vychází z modelu TP 12 H AVR, ale je přepracována k pro zvýšení uživatelského komfortu. Oproti modelu TP 12 H AVR disponuje navíc přehledným a snadno přístupným zásuvkovým panelem, který je rovněž opatřen boxem s jističi pro každou zásuvku. Výkonný alternátor pohání profesionální dvouválec řady GX s elektrickým startérem a to vše ukotveno v pevném a odolném ocelovém rámu na transportním podvozku.

    třífázovka velkého výkonu s AVR nejen na stavbu

    Tato robustní, benzínová elektrocentrála třífázového napětí je svým výkonem 12,0 kVA (3 f.) / 6kVA (1 f.) určena převážně "profíkům" pro napájení celého spektra třífázových elektrospotřebičů i těch, které jsou řízeny elektronikou a je přímo určena převážně řemeslníkům a profesionálům z oblasti stavebnictví a opravárenství. Svým výkonem se hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro práci v terénu nebo na staveniště při zakládání staveb, údržbu silnic a dálnic a pod. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 30 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustrojí proti případnému poškození. Jako palivová nádrž slouží standardní 20 l kanystr, uložený v rámu stroje, který lze snadno vyjmout  pro případné tankování. Vzhledem ke své hmotnosti je elektrocentrála opatřena transportním kolovým podvozkem. Proto, aby alternátor produkoval napětí 400V / 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Elektrický výkon elektrocentrály v úrovni "12 kilo" vyžaduje "pořádný" a silný, spolehlivý motor. Ten je zde ve formě benzínového vidlicového dvouválce GX630, který patří k nejvýkonnějším pohonným jednotkám na světě v kategorii 22 HP. Elektrocentrála je opatřena zásuvkovým panelem s přehledně rozmístěnými zásuvkami 1x CEE (32A 400V), 1x CEE (16A 400V), 1x CEE (32A 230V) a 2x CEE (16A 230V). Vedle zásuvek je umístěn krytý panel s jističi jak 400V, tak i 230V zásuvek. Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, nastartovat otočením klíčku zapalování, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a spolehlivě tlumí působení vibrací od soustrojí na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Elektrocentrálu lza za příplatek vybavit zemnícím kolíkem, a nebo automatikou startu AMF. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.

  • Rámová profesionální elektrocentrála TP 12 H AVR AMF (s automatikou startu)

    183 990  včetně DPH

    Elektrocentrála TP 12 H AVR AMF (Automatic Mains Failure): model velké, třífázové elektrocentrály s regulací výstupu pomocí AVR a záskokovou automatiokou AMF. Výkonný alternátor pohání profesionální dvouválec řady GX s elektrickým startérem a automatiku zajišťuje špičková ovládací elektronika od firmy "DeepSee" DSE 6120.      

    "BLACKOUT" nás nezaskočí

    Tato robustní, benzínová, záskoková elektrocentrála třífázového napětí je svým výkonem 12,0 kVA (3 f.) / 6,0 kVA (1 f.) určena převážně pro napájení celého spektra třífázových elektrospotřebičů i těch, které jsou řízeny elektronikou a je přímo určena k připojení na domovní rozvod.  Celá soustava je uložena na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 30 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustrojí proti případnému poškození. Jako palivová nádrž slouží standardní 20 l kanystr, uložený v rámu stroje, který lze snadno vyjmout  pro případné tankování. Proto, aby alternátor produkoval napětí 400V / 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Elektrický výkon elektrocentrály v úrovni "12 kilo" vyžaduje "pořádný" a silný, spolehlivý motor. Ten je zde ve formě benzínového vidlicového dvouválce GX690, který patří k nejvýkonnějším pohonným jednotkám na světě v kategorii 22 HP. Automatické ovládání elektrocentrály je zajištěno prostřednictvím systému AMF s ovládací elektronikou DSE6120. DSE6120 je ovládací panel automatického spuštění pro případ výpadku veřejné rozvodné sítě a pro hladký přechod mezi napájením z veřejné sítě a napájením z elektrocentrály. Na LCD podsvíceném displeji probíhá neustálý monitoring parametrů motoru jako jsou otáčky motoru, tlak oleje, teplota chladicí kapaliny, stav paliva a monitoring parametrů alternátoru jako frekvence, napětí, proud a výkon. Monitoring a ochrana probíhá ve formě vícejazyčných textových údajů, výstražných ikon a zvukovými signály. USB rozhraním lze ovládací panel snadno konfigurovat pomocí počítače a DSE Configuration Suite PC software. Editace menu na předním panelu je samozřejmě také k dispozici.
    Ovládací panel (při namontování externího GSM modemu) dokáže s uživatelem komunikovat prostřednictvím SMS zpráv v podobě různých upozornění s možností
    ovládání pomocí SMS zpráv.
    Elektrocentrálu je nutno uložit na suché vodorovné místo s dostatečnýcm přístupem vzduchu pro chlazení a chod motoru a s efektivním odvodem spalin z výfuku. Elektroinstalaci a napojení na domovní rozvaděč musí provádět odborný elektrikář. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a spolehlivě tlumí působení vibrací od soustrojí na podklad. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru. Instalaci tohoto zařízení musí provádět kvalifikovaný elketrikář.

  • Rámová profesionální elektrocentrála TP 18 H AVR AMF (s automatikou startu)

    229 990  včetně DPH

    Elektrocentrála TP 18 H AVR AMF (Automatic Mains Failure): model velké, třífázové elektrocentrály s regulací výstupu pomocí AVR a záskokovou automatiokou AMF. Výkonný alternátor pohání profesionální dvouválec řady GX s elektrickým startérem a automatiku zajišťuje špičková ovládací elektronika od firmy "DeepSee" DSE 6120.      

    "BLACKOUT" nás nezaskočí

    Tato robustní, benzínová, záskoková elektrocentrála třífázového napětí je svým výkonem 18,0 kVA (3 f.) / 9,0 kVA (1 f.) určena převážně pro napájení celého spektra třífázových elektrospotřebičů i těch, které jsou řízeny elektronikou a je přímo určena k připojení na domovní rozvod.  Celá soustava je uložena na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 30 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustrojí proti případnému poškození. Jako palivová nádrž slouží standardní 20 l kanystr, uložený v rámu stroje, který lze snadno vyjmout  pro případné tankování. Proto, aby alternátor produkoval napětí 400V / 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Elektrický výkon elektrocentrály v úrovni "18 kilo" vyžaduje "pořádný" a silný, spolehlivý motor. Ten je zde ve formě benzínového vidlicového dvouválce iGX800 s elektronickým vstřikováním paliva, který patří k nejvýkonnějším pohonným jednotkám na světě v kategorii 30 HP. Automatické ovládání elektrocentrály je zajištěno prostřednictvím systému AMF s ovládací elektronikou DSE6120. DSE6120 je ovládací panel automatického spuštění pro případ výpadku veřejné rozvodné sítě a pro hladký přechod mezi napájením z veřejné sítě a napájením z elektrocentrály. Na LCD podsvíceném displeji probíhá neustálý monitoring parametrů motoru jako jsou otáčky motoru, tlak oleje, teplota chladicí kapaliny, stav paliva a monitoring parametrů alternátoru jako frekvence, napětí, proud a výkon. Monitoring a ochrana probíhá ve formě textových údajů v českém jazyce, výstražných ikon a zvukovými signály. USB rozhraním lze ovládací panel snadno konfigurovat pomocí počítače a DSE Configuration Suite PC software. Editace menu na předním panelu je samozřejmě také k dispozici.
    Ovládací panel (při namontování externího GSM modemu) dokáže s uživatelem komunikovat prostřednictvím SMS zpráv v podobě různých upozornění s možností
    ovládání pomocí SMS zpráv.
    Elektrocentrálu je nutno uložit na suché vodorovné místo s dostatečnýcm přístupem vzduchu pro chlazení a chod motoru a s efektivním odvodem spalin z výfuku. Elektroinstalaci a napojení na domovní rozvaděč musí provádět odborný elektrikář. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a spolehlivě tlumí působení vibrací od soustrojí na podklad. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru. Instalaci tohoto zařízení musí provádět kvalifikovaný elketrikář.

Na konci obsahu

Na konci obsahu