Elektrocentrála EG 4500: ryze profesionální model velké, jednofázové elektrocentrály s regulací výstupu D-AVR. Výkonný alternátor pohání profesionální motor řady GX s lehkým startem a to vše ukotveno v pevném ocelovém rámu s objemnou palivovou nádrží na 24 l paliva, částečným odhlučněním a přehledným ovládacím panelem.
na stavbu i do kanceláře
Tato robustní, benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem určena převážně "profíkům" pro napájení spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, elektromotorů, menších svařovacích agregátů nebo i přístrojů s citlivou elektronikou. Svými rozměry se hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro práci v terénu nebo na staveniště při zakládání staveb a podobně nebo i jako záložní zdroj pro napájení kanceláře nebo domácnosti vybavené elektronikou. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 25 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustavy proti případnému poškození a zároveň slouží jako transportní madlo pro snadnou manipulaci. Vzhledem ke své hmotnosti je možné elektrocentrálu opatřit transportním kolovým podvozkem nebo jeřábovým závěsem. Proto, aby alternátor produkoval napětí 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché a veškeré ovládací prvky jsou přehledně uspořádány na ovládacím panelu. Elektrocentrála je opatřena zásuvkami 1x CEE (32A 230V), 1x CEE (16A 230V) a 1x Schuko (16A 230V). Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a společně s částečným odhlučněním agregátu spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad. Celkovou hlučnost soustrojí snižuje rozměrnější a účinnější tlumič výfuku. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.
Elektrocentrála EG 3600: ryze profesionální model střední, jednofázové elektrocentrály s regulací výstupu D-AVR. Výkonný alternátor pohání profesionální motor řady GX s lehkým startem a to vše ukotveno v pevném ocelovém rámu s objemnou palivovou nádrží na 24 l paliva, částečným odhlučněním a přehledným ovládacím panelem.
na stavbu i do kanceláře
Tato robustní, benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem určena převážně "profíkům" pro napájení spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, elektromotorů, menších svařovacích agregátů nebo i přístrojů s citlivou elektronikou. Svými rozměry se hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro práci v terénu nebo na staveniště při zakládání staveb a podobně nebo i jako záložní zdroj pro napájení kanceláře nebo domácnosti vybavené elektronikou. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 25 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustavy proti případnému poškození a zároveň slouží jako transportní madlo pro snadnou manipulaci. Vzhledem ke své hmotnosti je možné elektrocentrálu opatřit transportním kolovým podvozkem nebo jeřábovým závěsem. Proto, aby alternátor produkoval napětí 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché a veškeré ovládací prvky jsou přehledně uspořádány na ovládacím panelu. Elektrocentrála je opatřena zásuvkami 1x CEE (16A 230V) a 2x Schuko (16A 230V).Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a společně s částečným odhlučněním agregátu spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad. Celkovou hlučnost soustrojí snižuje rozměrnější a účinnější tlumič výfuku. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.
Kapotovaná odhlučněná elektrocentrála EU 70iS: model velmi tiché, jednofázové elektrocentrály s invertorem. Patentovaná technologie invertoru umožnila Hondě vyrobit kompaktní generátor vysokého výkonu s vyladěnou a stabilní křivkou průběhu výstupního napětí pomocí přesné elektroniky. Výkonný alternátor pohání profesionální průmyslový motor řady GX 390 se vstřikováním paliva a elektrickým startérem. Celý agregát je uložen pod mimořádně účinnou odhlučňovací kapotáž.
ticho, výkon, ticho, kvalita, ticho…
Tato dokonale odhlučněná benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem a kvalitou výstupního napětí určena převážně pro napájení středních a velkých spotřebičů typu monitorů, počítačů, kamerových systémů nebo přístrojů s velmi citlivou elektronikou, ale i osvětlení a spotřebičů s reakčním zatížení, jako jsou elektromotory, chladící zařízení, klimatizace a pod. Celé soustrojí uloženo na pružných silentblocích v pevném rámu a celé "ukryto" pod důkladně odhlučněnou kapotáž. Vzhledem k hmotnosti je do rámu elektrocentrály integrován manipulační kolový podvozek s manipulační sklopnou rukojetí. Přepravu a manipulaci s elektrocentrálou tak zvládne i méně fyzicky zdatný uživatel. Benzínový motor se vstřikéváním paliva je ovládán elektronickou řídící jednotkou, která přesně dávkuje výkon motoru v závislosti na odběru el. proudu. Znatelně se tak snižuje spotřeba paliva a hlučnost. Naopak se podstatně prodlužuje provozní doba na jedno tankování a životnost elektrocentrály. Je tak schopna pracovat po dobu téměř jedné pracovní směny bez nutnosti tankování. Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Na ovládacím panelu elektrocentrály naleznete zásuvky 1x CEE (32A 230V), 1x CEE (16A 230V) a 1x Schuko (16A 230V) s tepelnými jističi, kontrolku chodu (zelená) a mazání (červená), kontrolku přetížení (červená), zásuvky pro propojovací kabel sfázování s druhou centrálou, vypínač zapalování, tlačítko startu a přepínač režimu automatu ovládání motoru ECO-THROTTLE. Celý systém je pod neustálou kontrlou monitorovacího systému "i-Monitor", který kromě základních parametrů chodu jako je počítadlo motohodin, aktuální odběr ve VA, aktuální otáčky motoru a aktuální napětí akumulátoru také monitoruje historii případných závad. Nicméně vše probíhá naprosto automaticky bez nutnosti zásahu ze strany uživatel a ovládání elektrocentrály ja naprosto jednoduché a prosté. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, nastartovat stlačením tlačítka, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. V případě přetížení elektrocentrály se aktivuje červená výstražná kontrolka přetížení na ovládácím panelu a automaticky dojde k odpojení elektrického výstupu, přičemž motor neustále běží. Stačí odpojit spotřebič, vypnout motor a po několika vteřinách opět motor nastartovat. Dojde k "resetu" řídící jednotky a vše je opět v pořádku. Spotřebič, který elektrocentrálu přetížil už nepoužívejte a použijte spotřebič s příkonem, odpovídajícím výkonu elektrocentrály. Lze však pomocí speciálního kabelu propojit dvě identické elektrocentrály EU70iS a zdvojnásobit tak možný napájecí výkon. Rám elektrocentrály je dostatečně robustní a pevný, nekroutí se a spolehlivě tlumí působení vibrací od soustrojí na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.
Kapotovaná odhlučněná elektrocentrála EU 30iS: model velmi tiché, jednofázové elektrocentrály s invertorem. Patentovaná technologie invertoru umožnila Hondě vyrobit kompaktní a lehký generátor malých rozměrů, ale vysokého výkonu s vyladěnou a stabilní křivkou průběhu výstupního napětí pomocí přesné elektroniky. Výkonný alternátor pohání profesionální průmyslový motor řady GX 200 s elektrickým startérem a to vše úhledně "zabaleno" do líbivého designu důkladně odhlučněné kapotáže.
tiše maká a neprotestuje
Tato bezvadně odhlučněná benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem a kvalitou výstupního napětí určena převážně pro napájení malých až středních spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, monitorů, počítačů, kamerových systémů nebo přístrojů s velmi citlivou elektronikou. Svými kompantními rozměry se hodí jak do záchranářských vozů, opravárenských, měřících či monitorovacích vozů pro práci v terénu, tak i pro napájení různých spotřebičů na zahradě, v dílně, domácnosti nebo na chatě, lodi nebo v karavanu. Celé soustrojí uloženo na pružných silentblocích v pevném rámu a celé "zabaleno" do důkladně odhlučněné kapotáže. Vzhledem k hmotnosti je do rámu elektrocentrály integrován manipulační kolový podvozek s manipulačními madly po obou stranách elektrocentrály. Přepravu a manipulaci s elektrocentrálou tak zvládne i méně fyzicky zdatný uživatel. Motor je ovládán elektronickou řídící jednotkou, která přesně dávkuje výkon motoru v závislosti na odběru el. proudu. Znatelně se tak snižuje spotřeba paliva a hlučnost. Naopak se podstatně prodlužuje provozní doba na jedno tankování a životnost elektrocentrály. Elektrocentrála poskytuje i stejnosměrné napětí 12V pro nabíjení automobilových baterií. Pro to je nutné dokoupit speciální dobíjecí kabel. Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Na ovládacím panelu elektrocentrály naleznete kromě dvou zásuvek Schuko (16A 230V) s tepelnými jističi, také zásuvku pro 12V, 12A s tepelnou pojistkou, kontrolku chodu (zelená) a mazání (červená), kontrolku přetížení (červená), zásuvky pro propojovací kabel sfázování s druhou centrálou, ovládací táhlo sytiče, klíček zapalování a přepínač režimu automatu ovládání motoru ECO-THROTTLE. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, nastartovat otočením klíčku zapalování, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. V případě přetížení elektrocentrály se aktivuje červená výstražná kontrolka přetížení na ovládácím panelu a automaticky dojde k odpojení elektrického výstupu, přičemž motor neustále běží. Stačí odpojit spotřebič, vypnout motor a po několika vteřinách opět motor nastartovat. Dojde k "resetu" řídící jednotky a vše je opět v pořádku. Spotřebič, který elektrocentrálu přetížil už nepoužívejte a použijte spotřebič s příkonem, odpovídajícím výkonu elektrocentrály. Lze však pomocí speciálního kabelu propojit dvě identické elektrocentrály EU30iS a zdvojnásobit tak možný napájecí výkon. Rám elektrocentrály je dostatečně robustní a pevný, nekroutí se a spolehlivě tlumí působení vibrací od soustrojí na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.
Lehká kufříková elektrocentrála EU 10: model, jednofázové elektrocentrály s invertorem. Patentovaná technologie invertoru umožnila Hondě vyrobit kompaktní a lehký generátor malých rozměrů, ale vysokého výkonu s vyladěnou a stabilní křivkou průběhu výstupního napětí pomocí přesné elektroniky. Výkonný alternátor pohání miničtyřtaktní motor řady GXH 50 s lehkým startem a to vše úhledně "zabaleno" do líbivého designu odhlučněné kapotáže.
od vrtačky k zahradní párty
Tato malá, lehká a bezvadně odhlučněná benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem a kvalitou výstupního napětí určena převážně pro napájení malých spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, monitorů, počítačů, kamerových systémů nebo přístrojů s velmi citlivou elektronikou. Svými kompantními rozměry a nízkou hmotností se hodí jak do pojízdných autodílen, opravárenských, měřících či monitorovacích vozů pro práci v terénu, tak i pro napájení různých spotřebičů na zahradě, v dílně, domácnosti nebo na chatě, lodi nebo v karavanu. Celé soustrojí je v plastovém "kufříku" uloženo v pružných silentblocích a i celá elektrocentrála je postavena na pružných gumových nožkách. Motor je ovládán elektronickou řídící jednotkou, která přesně dávkuje výkon motoru v závislosti na odběru el.proudu. Znatelně se tak snižuje spotřeba paliva a hlučnost. Naopak se podstatně prodlužuje provozní doba na jedno tankování a životnost elektrocentrály. Elektrocentrála poskytuje i stejnosměrné napětí 12V pro nabíjení automobilových baterií. Pro to je nutné dokoupit speciální dobíjecí kabel. Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Na ovládacím panelu elektrocentrály naleznete kromě jedné zásuvky Schuko (16A 230V), také zásuvku pro 12V, 8A s tepelnou pojistkou, kontrolku chodu (zelená) a mazání (červená), kontrolku přetížení (červená) a přepínač režimu automatu ovládání motoru ECO-THROTTLE. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. V případě přetížení elektrocentrály se aktivuje červená výstražná kontrolka přetížení na ovládácím panelu a automaticky dojde k odpojení elektrického výstupu, přičemž motor neustále běží. Stačí odpojit spotřebič, vypnout motor a po několika vteřinách opět motor nastartovat. Dojde k "resetu" řídící jednotky a vše je opět v pořádku. Spotřebič, který elektrocentrálu přetížil už nepoužívejte a použijte spotřebič s příkonem, odpovídajícím výkonu elektrocentrály. Lze však pomocí speciálního kabelu propojit dvě identické elektrocentrály EU10i a zdvojnásobit tak možný napájecí výkon. Konstrukce "kufříku" je dostatečně robustní a pevná nekroutí se a spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.
Pásový transportér HP 500 je skutečným "šetřičem" času a namáhavé práce. Je to stroj, který úspěšně zvládne spolehlivý transport těžkého nákladu i v těžkém terénu a v místech s omezeným přístupem bez vynaložení fyzické námahy. Samochodný pásový treansportér se pohybuje po povrchu pomocí zesílených gumotextilních pásů, které rovnoměrně rozloží působení hmotnosti stroje na půdu a nedochází k poškození povrchu či zaboření. Pásy jsou šetrné zejména při nutnosti přejezdu po trávnících a v okrasných zahradách. Unikátní vzorek pásů zajišťuje perfektní trakci stroje dokonce i při jízdě do schodů. Každý pás je ovládán nezávisle tzv. rajčáky – páčkami na ovládacích rukojetích, což znatelně usnadňuje manévrování se strojem při jízdě. Díky hydrostatické převodovce pojezdu lze velmi citlivě, plynule a přesně měnit rychlost jízdy vpřed i vzad nezávisle na otáčkách motoru. Obratnost stroje v omezeném prostoru je umožněna i díky velmi malému poloměru zatáčení, který činí pouhých 71 cm. Ovládání směru a rychlosti jízdy stroje je tak velmi snadné, komfortní a zvládne jej i fyzicky méně zdatnější jedinec. Pásový transportér je opatřen výklopnou korbou s výsuvnými bočnicemi, umožňujícími transport i rozměrnějšího nákladu. O pohon se stará spolehlivý a výkonný motor Honda GX 160 výkonové kategorie 5,5 koňských sil. Startování motoru je legendárně snadné a majitel určitě ocení ohromnou sílu motoru. Díky vysoké obratnosti a malé šířce se s transportérem můžete pustit i do vnitřku budov a jinak stísněných prostorů. Využití pásového transportéru je např. v půjčovnách strojů, provozech v zemědělství, u vinařů, lesníků, stavebníků, těžařů, kameníků, železničářů, zahradníků, ale i majitelů zahrad a objektů se svažitým terénem nebo ztíženým přístupem.
Rotavátor Honda FJ500: typický představitel velkého rotavátoru pro drobné pěstitele zeleniny, farmáře a drobné živnostníky-zemědělce na pravidelné kypření, popř. orání políček a velkých záhonů. Profesionální "mašina" poháněná provozně čistým a úsporným profesionálním motorem legendární spolehlivosti.
Novodobý "přemysl oráč"
I když se jedná o drobného pěstitele nebo farmáře, který se živí prodejem zeleniny nebo květin, je nezbytně nutné, aby spolehlivost jeho "výrobního prostředku" byla vždy stoprocentní. Proto svojí velikostí, výkonem, robustností konstrukce a spolehlivostí takovým požadavkům odpovídá rotavátor FJ500. O pohon stroje se stará legendární profesionální motor Honda GX160, výkonové kategorie 5,5 HP. Rotavátor o šíři 80 cm je opatřen i bočními ochrannými disky pro přesné směrové vedení. Snadná manipulace a přizpůsobivost stroje různým pracovním podmínkám je zajištěna manuálně řazenou dvourychlostní převodovkou vpřed a zpátečkou. Pro komfort a bezpečnost ovládání je použita výškově stavitelná ovládací rukojeť s pohodlnými úchopy a bezpečnostním nouzovým vypínačem. Transport na pracovní místo je zajištěn sklopným příďovým transportním kolečkem a jízda s rotavátorem je díky velmi nízké hmotnosti poměrně snadnou záležitostí. Díky svým kompaktním rozměrům a nízko položenému těžišti však zůstává velmi obratný, přitom mimořádně stabilní a manipualce s ním je snadná a lehká. Rotavátor FJ500 je schopen kypřit pravidelně obdělávanou půdu. Tím ovšem využití minirotavátoru Honda FJ500 nekončí. Nápravu s rotavačními hvězdicemi lze nahradit nápravou s proorávacími koly s hrobkovací radličkou. Rotavátor FJ500 lze opatřit i různými druhy rotavační nápravy s různě tvarovanými rotavačními čepelemi pro různé druhy půdy a způsoby kypření nebo stroj lze opatřit trávníkovým provdušňovačem nebo trávníkovým separátorem.
Rotavátor Honda FJ500: typický představitel velkého rotavátoru pro drobné pěstitele zeleniny, farmáře a drobné živnostníky-zemědělce na pravidelné kypření, popř. orání políček a velkých záhonů. Profesionální "mašina" poháněná provozně čistým a úsporným profesionálním motorem legendární spolehlivosti.
Novodobý "přemysl oráč"
I když se jedná o drobného pěstitele nebo farmáře, který se živí prodejem zeleniny nebo květin, je nezbytně nutné, aby spolehlivost jeho "výrobního prostředku" byla vždy stoprocentní. Proto svojí velikostí, výkonem, robustností konstrukce a spolehlivostí takovým požadavkům odpovídá rotavátor FJ500. O pohon stroje se stará legendární profesionální motor Honda GX160, výkonové kategorie 5,5 HP. Rotavátor o šíři 80 cm je opatřen i bočními ochrannými disky pro přesné směrové vedení. Snadná manipulace a přizpůsobivost stroje různým pracovním podmínkám je zajištěna manuálně řazenou převodovkou s jednou rychlostí vpřed a zpátečkou. Pro komfort a bezpečnost ovládání je použita výškově stavitelná ovládací rukojeť s pohodlnými úchopy a bezpečnostním nouzovým vypínačem. Transport na pracovní místo je zajištěn sklopným příďovým transportním kolečkem a jízda s rotavátorem je díky velmi nízké hmotnosti poměrně snadnou záležitostí. Díky svým kompaktním rozměrům a nízko položenému těžišti však zůstává velmi obratný, přitom mimořádně stabilní a manipualce s ním je snadná a lehká. Rotavátor FJ500 je schopen kypřit pravidelně obdělávanou půdu. Tím ovšem využití minirotavátoru Honda FJ500 nekončí. Nápravu s rotavačními hvězdicemi lze nahradit nápravou s proorávacími koly s hrobkovací radličkou. Rotavátor FJ500 lze opatřit i různými druhy rotavační nápravy s různě tvarovanými rotavačními čepelemi pro různé druhy půdy a způsoby kypření nebo stroj lze opatřit trávníkovým provdušňovačem nebo trávníkovým separátorem.
Rotavátor Honda F220: typický představitel středního rotavátoru pro komplexní zahradnické práce na celé zahradě. Výkonný mini 4-takt Honda poskytuje dostatek výkonu pro různé pracovní nástroje.
"zlatá střední cesta"
Pokud jste vášnivým pěstitelem květin či zeleniny a Vaše zahrádka je tomu přizpůsobena, není nic jednoduššího si na obdělávání rozlehlejších záhonů pořídit tohohle "pracanta". Tento rotavátor je poháněný revolučním 4-taktním motorem Honda zdvihového objemu 57 cm3. Díky záběru rotavátoru 0,55 m, opatřenému i bočními ochrannými disky, disponuje manuální spojkou zapínání rotavátoru a planetovou převodovkou. Pro komfort ovládání je použita výškově stavitelná ovládací rukojeť s pohodlnými úchopy. Jedná se o střední, plnohodnotný rotavátor, který je určen pro efektivní kypření domácích květinových, zeleninových či jiných záhonů nebo přípravu půdy ve sklenících. Při práci ve skleníku je nutné zajistit dokonalé větrání. Transport na pracovní místo je zajištěn sklopným příďovým transportním kolečkem a jízda s rotavátorem je díky velmi nízké hmotnosti poměrně snadnou záležitostí. Díky svým kompaktním rozměrům a nízko položenému těžišti však zůstává velmi obratný, přitom mimořádně stabilní a manipualce s ním je snadná a lehká. Rotavátor F220 je schopen kypřit pravidelně obdělávanou půdu. Tím ovšem využití minirotavátoru Honda F220 nekončí. Do zadního závěsu lze namontovat i malou hrobkovací radličku. Pouhým odjištěním pojistného čepu na hřídeli lehce vyměníte rotavační hvězdice za trávníkový separátor, který efektivně vyčeše z Vašeho trávníku mech a stařinu. Trávník se tak nadechne a ožije. Stejným způsobem se dají nasadit i vertikutátor se šíří záběru 0,58 m na provzdušňování trávníku.
Minirotavátor Honda FG201: typický představitel lehkého stroje pro komplexní zahradnické práce na celé zahradě. Výkonný mini 4-takt Honda poskytuje dostatek výkonu pro různé pracovní nástroje.
minirotavátory – "čeládka pracovitá"
Zeleninová zahrádka nebo větší skleník vyžadují důkladné obdělávání půdy. Tento lehký minirotavátor poháněný revolučním 4-taktním motorem Honda je druhým nejmenším v celé šíři nabídky Hondy. Díky většímu záběru rotavátoru 450 mm, opatřenému i bočními ochrannými disky, disponuje zesílenou šnekovou převodovkou a robustněší stavitelnou ovládací rukojetí. Jedná se o malý, plnohodnotný rotavátor, který je určen pro efektivní kypření květinových, zeleninových či jiných záhonů nebo přípravu půdy ve sklenících. Při práci ve skleníku je nutné zajistit dokonalé větrání. Díky svým kompaktním rozměrům a velmi nízké váze však zůstává velmi obratný a manipualce s ním je mimořádně snadná a lehká. Jednoduché složení ovládací rukojeti spolu s transportním madlem umožňuje pohodlné a na místo nenáročné uložení stroje v garáži nebo zahradním domku. Ovládací rukojeť lze výškově nastavit dle potřeby uživatele. Díky své nízké hmotnosti je rotavátor schopen kypřit pravidelně obdělávanou půdu. Tím ovšem využití minirotavátoru Honda FG205 nekončí. Pouhým odjištěním pojistného čepu na hřídeli lehce vyměníte rotavační hvězdice za trávníkový separátor, který efektivně vyčeše z Vašeho trávníku mech a stařinu. Trávník se tak nadechne a ožije. FG205 je malý, lehký a pracovitý.
Minirotavátor Honda FG201: typický představitel lehkého stroje pro komplexní zahradnické práce na celé zahradě. Výkonný mini 4-takt Honda poskytuje dostatek výkonu pro různé pracovní nástroje.
minirotavátory – "čeládka pracovitá"
Dokonce i malé záhonky vyžadují důkladné obdělávání. Tento superlehký rotavátor poháněný revolučním 4-taktním motorem Honda je nejmenším v celé šíři nabídky. Jedná se v podstatě o malou "okopávačku" menších květinových předzahrádek či menších zeleninových záhonků. Díky svým kompaktním rozměrům a velmi nízké váze je velmi obratný a manipualce s ním je mimořádně snadná a lehká. Jednoduché složení ovládací rukojeti spolu s transportním madlem umožňuje pohodlné a na místo nenáročné uložení stroje v garáži nebo zahradním domku. Díky své nízké hmotnosti je rotavátor schopen kypřit pravidelně obdělávanou půdu. Tím ovšem využití minirotavátoru Honda FG201 nekončí. Do zadního závěsu, určeného pro instalaci transportních koleček lze namontovat i malou hrobkovací radličku. Pouhým odjištěním pojistného čepu na hřídeli lehce vyměníte rotavační hvězdice za např. trávníkový separátor, který efektivně vyčeše z Vašeho trávníku mech a stařinu. Trávník se tak nadechne a ožije. Stejným způsobem se dají nasadit i vertikutační talíře na provzdušňování trávníku nebo zařezávač pro tvarování okrajů trávníku. FG201 je malý, lehký a pracovitý.
Výkon a čistá práce, to jsou motorové nůžky na živý plot Honda HHH25D75E. Téměř 75 cm dlouhá, laserem broušená oboustranná lišta, vyrobená z vysoce legované a diamantově tvrdé ocele je poháněna výkonným a úsporným 4-taktním motorem.
"Rovně, jako když střihne"
Pro kvalitní úpravu a precizní tvarování živých plotů a okrasných dřevin je důležitý čistý a přený střih, kterým rostlinu nepoškodíte, nezraníte a rostlina tak po zastřižení zůstává zdravá a svěží. Proto Honda motorové nůžky na živý plot jsou vybaveny přesnou, vysoce kvalitní lištou, přesně broušenou pomocí laserového paprsku. Pro lehkou a přesnou práci a manipulaci je celý stroj dokonale ergonomicky vyvážen. Ovládací rukojeť je vyrobena z příjemného materiálu a ergonomického tvaru. Obratnost stroje je podpořena otočnou ovládací rukojetí. Delší lišta v celkové délce 72 cm předurčuje stroj k zarovnávání převážně plošně zarovnávaných zelených ploch. Mimořádně ostré střižné zuby jsou schopny ustřihnout dřevinu do průměru až 20 mm. Motor Honda je usazen v důmyslně konstruovaném lože, které pomocí antvibračních prvků dokonale odstíní ovládací rukojeť od vibrací pracujícího motoru. Ekologicky čistý, 4-taktní motor je za chodu tišší a neprodukuje zápach podobný 2-taktním motorům. Komfort obsluhy proto ocení hlavně uživatelé z řad komunálních služeb či údržby veřejné zeleně. Díky stabilnímu výkonu motoru jsou motorové nůžky Honda jedni z nejsilnějších strojů na trhu.
Abychom vám mohli poskytnout personalizovaný zážitek z nakupování, naše stránky používají soubory cookie. Pokračováním v používání těchto stránek souhlasíte s našimi zásadami používání souborů cookie.