Vysokotlaké vodní motorové čerpadlo QP 205 SLT: model velmi výkonného motorového vodního čerpadla. Velmi výkonné vysokotlaké čerpadlo pohání profesionální motor řady GX s lehkým startem a vodu vytlačí do téměř 100 m výšky. Na šroubení lze připojit šroubovací hasičskou půlspojku "C", na kterou snadno napojíte hasičskou hadici.
"pumpuju vodu do sta…"
Toto motorové vodní vysokotlaké čerpadlo vysokého výkonu je svým provedením a výkonem určeno převážně pro přečerpávání čisté a užitkové vody hlavně v prostředí profesionálů všude tam, kde je nutné vodou překonat velký výškový rozdíl hladin nebo překonat dlouhou vzdálenost. Vysokotlaké čištění také není problémem. Celé čerpadlo je uloženo na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 25 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu čerpadla proti případnému poškození a zároveň slouží jako transportní madlo pro snadnou manipulaci. Vysokotlaké čerpadlo je jednostupňové, odstředivého typu a díky patentově chráněnému vzoru oběžného kola a přesné výrobě nedochází za chodu čerpadla ke zbytečným ztrátám a čerpadlo ja schopno poskytovat vysokou sací schopnost na vstupu a vysoký tlak na výstupu z čerpadla. Díky tomu je čerpadlo QP 205 SLT schopno vyprodukovat na výstupu tlak vody až 9,5 barů, což představuje celkový výtlak až 95 m. Spolehlivý profesionální čtyřtaktní motor je s dostatečnou rezervou bez problémů schopen pohánět toto vysokotlaké čerpadlo o max. průtoku až 480 litrů za minutu. Základní výbava čerpadla zahrnuje kromě stroje samotného také sací koš, příslušné šroubení a hadicové nástavce s hadicovými svorkami pro hadici o průměru 50 mm. Ovládání čerpadla je velice snadné a jednoduché. Stačí natankovat, čerpadlo postavit na vodorovnou plochu, čerpací skříň zalít čistou vodou, motor nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat až si čerpadlo nasaje vodu sací hadicí. Po nasátí vody lze množství přečerpávané vody regulovat otáčkami motoru. Čerpadlo je utěsněno velmi kvalitní mechanickou hřídelovou ucpávkou z karbidu křemíku, která je sice velmi odolná vůči abrazivnímu působení přečerpávané kapaliny, ale velmi náchylná na přehřátí. Proto je nutné před nastartováním motoru vždy čerpadlo zalít vodou. Konstrukce čerpadla je dostatečně robustní a pevná nekroutí se a spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad. Údržba čerpadla je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru a proplachování čerpadla po použití znečištěné, či jinak agresivní vody.
Vysokotlaké vodní motorové čerpadlo QP 205 SX: model středně výkonného motorového vodního čerpadla. Výkonné čerpadlo pohání profesionální motor řady GX s lehkým startem a to vše je zavěšeno v pevném ocelovém rámu. Na šroubení lze připojit šroubovací hasičskou půlspojku "C", na kterou snadno napojíte hasičskou hadici.
hrne to tam pod tlakem…
Toto motorové vodní vysokotlaké čerpadlo středního výkonu je svým provedením a výkonem určeno převážně pro přečerpávání čisté a užitkové vody hlavně v prostředí hasičů, stavařů, rybářství a rybářských svazů, drobných farmářů, zemědělců, obecních úřadů a půjčoven nebo všude tam, kde je nutné vodou překonat větší výškový rozdíl hladin. Celé čerpadlo je uloženo na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 25 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu čerpadla proti případnému poškození a zároveň slouží jako transportní madlo pro snadnou manipulaci. Vysokotlaké čerpadlo je jednostupňové, odstředivého typu a díky patentově chráněnému vzoru oběžného kola a přesné výrobě nedochází za chodu čerpadla ke zbytečným ztrátám a čerpadlo ja schopno poskytovat vysokou sací schopnost na vstupu a vysoký tlak na výstupu z čerpadla. Díky tomu je čerpadlo QP 205 SX schopno vyprodukovat na výstupu tlak vody až 9 barů, což představuje celkový výtlak až 90 m. Spolehlivý profesionální čtyřtaktní motor je s dostatečnou rezervou bez problémů schopen pohánět toto vysokotlaké čerpadlo o max. průtoku až 350 litrů za minutu. Základní výbava čerpadla zahrnuje kromě stroje samotného také sací koš, příslušné šroubení a hadicové nástavce s hadicovými svorkami pro hadici o průměru 50 mm. Ovládání čerpadla je velice snadné a jednoduché. Stačí natankovat, čerpadlo postavit na vodorovnou plochu, čerpací skříň zalít čistou vodou, motor nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat až si čerpadlo nasaje vodu sací hadicí. Po nasátí vody lze množství přečerpávané vody regulovat otáčkami motoru. Čerpadlo je utěsněno velmi kvalitní mechanickou hřídelovou ucpávkou z karbidu křemíku, která je sice velmi odolná vůči abrazivnímu působení přečerpávané kapaliny, ale velmi náchylná na přehřátí. Proto je nutné před nastartováním motoru vždy čerpadlo zalít vodou. Konstrukce čerpadla je dostatečně robustní a pevná nekroutí se a spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad. Údržba čerpadla je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru a proplachování čerpadla po použití znečištěné, či jinak agresivní vody.
Vysokotlaké vodní motorové čerpadlo QP 205 S: model malého výkonného motorového vodního čerpadla. Výkonné čerpadlo pohání profesionální motor řady GX s lehkým startem a to vše je zavěšeno v pevném ocelovém rámu. Na šroubení lze připojit šroubovací hasičskou půlspojku "C", na kterou snadno napojíte hasičskou hadici.
ještě výše a dále…
Toto motorové vodní vysokotlaké čerpadlo středního výkonu je svým provedením a výkonem určeno převážně pro přečerpávání čisté a užitkové vody hlavně v prostředí hasičů, stavařů, rybářství a rybářských svazů, drobných farmářů, zemědělců, obecních úřadů a půjčoven a pod. Celé čerpadlo je uloženo na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 25 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu čerpadla proti případnému poškození a zároveň slouží jako transportní madlo pro snadnou manipulaci. Vysokotlaké čerpadlo je jednostupňové, odstředivého typu a díky patentově chráněnému vzoru oběžného kola a přesné výrobě nedochází za chodu čerpadla ke zbytečným ztrátám a čerpadlo ja schopno poskytovat vysokou sací schopnost na vstupu a vysoký tlak na výstupu z čerpadla. Díky tomu je čerpadlo QP 205 S schopno vyprodukovat na výstupu tlak vody až 7,5 barů, což představuje celkový výtlak až 75 m. Spolehlivý profesionální čtyřtaktní motor je s dostatečnou rezervou bez problémů schopen pohánět toto vysokotlaké čerpadlo o max. průtoku až 400 litrů za minutu. Základní výbava čerpadla zahrnuje kromě stroje samotného také sací koš, příslušné šroubení a hadicové nástavce s hadicovými svorkami pro hadici o průměru 50 mm. Ovládání čerpadla je velice snadné a jednoduché. Stačí natankovat, čerpadlo postavit na vodorovnou plochu, čerpací skříň zalít čistou vodou, motor nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat až si čerpadlo nasaje vodu sací hadicí. Po nasátí vody lze množství přečerpávané vody regulovat otáčkami motoru. Čerpadlo je utěsněno velmi kvalitní mechanickou hřídelovou ucpávkou z karbidu křemíku, která je sice velmi odolná vůči abrazivnímu působení přečerpávané kapaliny, ale velmi náchylná na přehřátí. Proto je nutné před nastartováním motoru vždy čerpadlo zalít vodou. Konstrukce čerpadla je dostatečně robustní a pevná nekroutí se a spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad. Údržba čerpadla je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru a proplachování čerpadla po použití znečištěné, či jinak agresivní vody.
Sněhová fréza HSS 1380 TD je skutečný „profík“, který je určen ke každodennímu nasazení v nejtěžších podmínkách a tento model je komfortnější verzí modelu HSS 1380 T s elektrickým startérem motoru. Tomu odpovídá i konstrukce sněžné frézy, která přímo ovlivňuje vlastní odklízecí výkon, spolehlivost, robustnost a hlavně komfort a lehkost obsluhy.
jako buldozer s elektrostartem, který se sněhu nebojí
Nový frézovací mechanizmus šíře 81 cm se zvětšenou výškou na 55 cm disponuje podávacím šnekem se zvětšeným průměrem na 34 cm, vyrobeným z vysoce pevnostní oceli tak, aby se nikdy nekroutil ani při frézování těžkého nebo zledovatělého sněhu. Břit šneku je vybaven po obvodu kovanými zuby, které pomáhají efektivně rozdrtit i ledovou vrstvu nebo delší dobu uleželý nebo udusaný sníh. Celý mechanizmus je navíc chráněn proti poškození kromě střižných šroubů, navíc elektronickýcm ochranným systémem, který v případě nadměrného přetížení nebo zablokování šneku cizím předmětem vypne motor dříve, než dojde k destrukci převodovky. Samotný bunkr je dostatečně robustní a pevný tak, aby nebyl deformován působením ohromné síly sněhové vrstvy mnohdy převyšující i samotnou výšku frézovacího mechanizmu. Je vyroben z odolné oceli, schopné odolávat i abrazivnímu a chemicky agresivnímu materiálu, který je většinou součástí sněhové vrstvy hlavně v blízkosti silnic a komunikací. Nově tvarovaný komín výhozu s elektrickým ovládáním značně zvýšil komfort ovládání směru odhozu sněhu. Plynulé nastavení výšky frézování je zde samozřejmostí. O pohon se stará profesionální motor Honda řady GX 390 s elektrickým startérem, naladěný do režimu nejvyššího kroutícího momentu a propůjčuje celé fréze dostatečnou rezervu síly. Pojezd je zajištěn hydrostatickou převodovkou, která zajišťuje plynulou regulaci rychlosti jízdy nezávisle na otáčkách motoru. Proto pouze jednou pákou nastavíte rychlost jízdy, aniž byste ovlivnili rychlost otáčení frézovacího šneku. Nový vzor pojezdových pásů zajišťuje fréze lepší trakci, zvýšenou podélnou stabilitu při jízdě po vrstevnici a jsou ovládány tzv. „rajčáky“, neboli „zatáčecími páčkami“, kterými lze ovládat příslušný pás tak, aby fréza zatáčela. Díky možnosti vypnutí pohonu pásů je manipulace s frézou na místě a řízení frézy velmi snadné i při vypnutém motoru (např. při parkování ve stísněné garáži) a vše hravě zvládne i méně tělesně zdatný uživatel. Materiál pojezdových pásů je technická pryž, zesílená kevlarovou textilií tak, aby pásy nepoškodily povrch země, po kterém se stroj pohybuje. Na práci si přitom posvítíte novým výkonným LED světlometem s velikou světelnou účinností.
Sněhová fréza HSS 1380 T je skutečný „profík“, který je určen ke každodennímu nasazení v nejtěžších podmínkách velké vrstvy sněhu. Tomu odpovídá i konstrukce sněžné frézy, která přímo ovlivňuje vlastní odklízecí výkon, spolehlivost, robustnost a hlavně komfort a lehkost obsluhy.
jako buldozer, který se sněhu nebojí
Nový frézovací mechanizmus šíře 81 cm se zvětšenou výškou na 55 cm disponuje podávacím šnekem se zvětšeným průměrem na 34 cm, vyrobeným z vysoce pevnostní oceli tak, aby se nikdy nekroutil ani při frézování těžkého nebo zledovatělého sněhu. Břit šneku je vybaven po obvodu kovanými zuby, které pomáhají efektivně rozdrtit i ledovou vrstvu nebo delší dobu uleželý nebo udusaný sníh. Samotný bunkr je dostatečně robustní a pevný tak, aby nebyl deformován působením ohromné síly sněhové vrstvy mnohdy převyšující i samotnou výšku frézovacího mechanizmu. Je vyroben z odolné oceli, schopné odolávat i abrazivnímu a chemicky agresivnímu materiálu, který je většinou součástí sněhové vrstvy hlavně v blízkosti silnic a komunikací. Nově tvarovaný komín výhozu s elektrickým ovládáním značně zvýšil komfort ovládání směru odhozu sněhu. Plynulé nastavení výšky frézování je zde samozřejmostí. O pohon se stará profesionální motor Honda řady GX 390 s ručním startérem, naladěný do režimu nejvyššího kroutícího momentu a propůjčuje celé fréze dostatečnou rezervu síly. Pojezd je zajištěn hydrostatickou převodovkou, která zajišťuje plynulou regulaci rychlosti jízdy nezávisle na otáčkách motoru. Proto pouze jednou pákou nastavíte rychlost jízdy, aniž byste ovlivnili rychlost otáčení frézovacího šneku. Nový vzor pojezdových pásů zajišťuje fréze lepší trakci, zvýšenou podélnou stabilitu při jízdě po vrstevnici a jsou ovládány tzv. „rajčáky“, neboli „zatáčecími páčkami“, kterými lze ovládat příslušný pás tak, aby fréza zatáčela. Díky možnosti vypnutí pohonu pásů je manipulace s frézou na místě a řízení frézy velmi snadné i při vypnutém motoru (např. při parkování ve stísněné garáži) a vše hravě zvládne i méně tělesně zdatný uživatel. Materiál pojezdových pásů je technická pryž, zesílená kevlarovou textilií tak, aby pásy nepoškodily povrch země, po kterém se stroj pohybuje. Na práci si přitom posvítíte novým výkonným LED světlometem s velikou světelnou účinností.
Sněhová fréza HSS 760 TD je skutečný „profík“, který je určen ke každodennímu nasazení v nejtěžších podmínkách velké vrstvy sněhu a navazuje na svoji "sestřičku" HSS 760 T, od které se liší elektrickým startérem motoru a počítadlem motohodin. Tomu odpovídá i konstrukce sněžné frézy, která přímo ovlivňuje vlastní odklízecí výkon, spolehlivost, robustnost a hlavně komfort a lehkost obsluhy. Výkonem až 42 tun sněhu za hodinu tato pásová sněžná fréza uspokojí i velmi náročného uživatele a majitele domu v oblastech, kde v zimě napadne velká vrstva sněhu nebo kde se tvoří pravidelně závěje a sněhové jazyky, které třeba pravidelně odklízet.
taková "normální" fréza na doma
Nový frézovací mechanizmus šíře 61 cm se zvětšenou výškou na 55 cm disponuje podávacím šnekem se zvětšeným průměrem na 30 cm, vyrobeným z vysoce pevnostní oceli tak, aby se nikdy nekroutil ani při frézování těžkého nebo zledovatělého sněhu. Břit šneku je vybaven po obvodu kovanými zuby, které pomáhají efektivně rozdrtit i ledovou vrstvu nebo delší dobu uleželý nebo udusaný sníh. Samotný bunkr je dostatečně robustní a pevný tak, aby nebyl deformován působením ohromné síly sněhové vrstvy mnohdy převyšující i samotnou výšku frézovacího mechanizmu. Je vyroben z odolné oceli, schopné odolávat i abrazivnímu a chemicky agresivnímu materiálu, který je většinou součástí sněhové vrstvy hlavně v blízkosti silnic a komunikací. Nově tvarovaný komín výhozu s elektrickým ovládáním značně zvýšil komfort ovládání směru odhozu sněhu. Plynulé nastavení výšky frézování je zde samozřejmostí. O pohon se stará profesionální motor Honda řady GX 200 s elektrickým startérem, naladěný do režimu nejvyššího kroutícího momentu a propůjčuje celé fréze dostatečnou rezervu síly. Pojezd je zajištěn hydrostatickou převodovkou, která zajišťuje plynulou regulaci rychlosti jízdy nezávisle na otáčkách motoru. Proto pouze jednou pákou nastavíte rychlost jízdy, aniž byste ovlivnili rychlost otáčení frézovacího šneku. Nový vzor pojezdových pásů zajišťuje fréze lepší trakci, zvýšenou podélnou stabilitu při jízdě po vrstevnici a jsou ovládány tzv. „rajčáky“, neboli „zatáčecími páčkami“, kterými lze ovládat příslušný pás tak, aby fréza zatáčela. Díky možnosti vypnutí pohonu pásů je manipulace s frézou na místě a řízení frézy velmi snadné i při vypnutém motoru (např. při parkování ve stísněné garáži) a vše hravě zvládne i méně tělesně zdatný uživatel. Materiál pojezdových pásů je technická pryž, zesílená kevlarovou textilií tak, aby pásy nepoškodily povrch země, po kterém se stroj pohybuje. Na práci si přitom posvítíte novým výkonným LED světlometem s velikou světelnou účinností.
Sněhová fréza HSS 970 T je skutečný „profík“, který je určen ke každodennímu nasazení v nejtěžších podmínkách velké vrstvy sněhu. Tomu odpovídá i konstrukce sněžné frézy, která přímo ovlivňuje vlastní odklízecí výkon, spolehlivost, robustnost a hlavně komfort a lehkost obsluhy. Výkonem až 52 tun sněhu za hodinu tato pásová sněžná fréza uspokojí i velmi náročného uživatele a majitele objektu v oblastech, kde v zimě napadne velká vrstva sněhu nebo kde se tvoří pravidelně závěje a sněhové jazyky, které třeba pravidelně odklízet.
sníh? jen klidně houšť a více.
Nový frézovací mechanizmus šíře 71 cm se zvětšenou výškou na 55 cm disponuje podávacím šnekem se zvětšeným průměrem na 30 cm, vyrobeným z vysoce pevnostní oceli tak, aby se nikdy nekroutil ani při frézování těžkého nebo zledovatělého sněhu. Břit šneku je vybaven po obvodu kovanými zuby, které pomáhají efektivně rozdrtit i ledovou vrstvu nebo delší dobu uleželý nebo udusaný sníh. Samotný bunkr je dostatečně robustní a pevný tak, aby nebyl deformován působením ohromné síly sněhové vrstvy mnohdy převyšující i samotnou výšku frézovacího mechanizmu. Je vyroben z odolné oceli, schopné odolávat i abrazivnímu a chemicky agresivnímu materiálu, který je většinou součástí sněhové vrstvy hlavně v blízkosti silnic a komunikací. Nově tvarovaný komín výhozu s elektrickým ovládáním značně zvýšil komfort ovládání směru odhozu sněhu. Plynulé nastavení výšky frézování je zde samozřejmostí. O pohon se stará profesionální motor Honda řady GX 270 s ručním startérem, naladěný do režimu nejvyššího kroutícího momentu a propůjčuje celé fréze dostatečnou rezervu síly. Pojezd je zajištěn hydrostatickou převodovkou, která zajišťuje plynulou regulaci rychlosti jízdy nezávisle na otáčkách motoru. Proto pouze jednou pákou nastavíte rychlost jízdy, aniž byste ovlivnili rychlost otáčení frézovacího šneku. Nový vzor pojezdových pásů zajišťuje fréze lepší trakci, zvýšenou podélnou stabilitu při jízdě po vrstevnici a jsou ovládány tzv. „rajčáky“, neboli „zatáčecími páčkami“, kterými lze ovládat příslušný pás tak, aby fréza zatáčela. Díky možnosti vypnutí pohonu pásů je manipulace s frézou na místě a řízení frézy velmi snadné i při vypnutém motoru (např. při parkování ve stísněné garáži) a vše hravě zvládne i méně tělesně zdatný uživatel. Materiál pojezdových pásů je technická pryž, zesílená kevlarovou textilií tak, aby pásy nepoškodily povrch země, po kterém se stroj pohybuje. Na práci si přitom posvítíte novým výkonným LED světlometem s velikou světelnou účinností.
Sněhová fréza HSS 970 TD je skutečný „profík“, který je určen ke každodennímu nasazení v nejtěžších podmínkách velké vrstvy sněhu a navazuje na svoji "sestřičku" HSS 970 T, od které se liší elektrickým startérem motoru a počítadlem motohodin. Tomu odpovídá i konstrukce sněžné frézy, která přímo ovlivňuje vlastní odklízecí výkon, spolehlivost, robustnost a hlavně komfort a lehkost obsluhy. Výkonem až 52 tun sněhu za hodinu tato pásová sněžná fréza uspokojí i velmi náročného uživatele a majitele objektu v oblastech, kde v zimě napadne velká vrstva sněhu nebo kde se tvoří pravidelně závěje a sněhové jazyky, které třeba pravidelně odklízet.
sníh? jen klidně houšť a více.
Nový frézovací mechanizmus šíře 71 cm se zvětšenou výškou na 55 cm disponuje podávacím šnekem se zvětšeným průměrem na 30 cm, vyrobeným z vysoce pevnostní oceli tak, aby se nikdy nekroutil ani při frézování těžkého nebo zledovatělého sněhu. Břit šneku je vybaven po obvodu kovanými zuby, které pomáhají efektivně rozdrtit i ledovou vrstvu nebo delší dobu uleželý nebo udusaný sníh. Celý mechanizmus je navíc chráněn proti poškození ochranným systémem, který v případě nadměrného přetížení nebo zablokování šneku cizím předmětem vypne motor dříve, než dojde k destrukci převodovky. Samotný bunkr je dostatečně robustní a pevný tak, aby nebyl deformován působením ohromné síly sněhové vrstvy mnohdy převyšující i samotnou výšku frézovacího mechanizmu. Je vyroben z odolné oceli, schopné odolávat i abrazivnímu a chemicky agresivnímu materiálu, který je většinou součástí sněhové vrstvy hlavně v blízkosti silnic a komunikací. Nově tvarovaný komín výhozu s elektrickým ovládáním značně zvýšil komfort ovládání směru odhozu sněhu. Plynulé nastavení výšky frézování je zde samozřejmostí. O pohon se stará profesionální motor Honda řady GX 270 s elektrickým startérem, naladěný do režimu nejvyššího kroutícího momentu a propůjčuje celé fréze dostatečnou rezervu síly. Pojezd je zajištěn hydrostatickou převodovkou, která zajišťuje plynulou regulaci rychlosti jízdy nezávisle na otáčkách motoru. Proto pouze jednou pákou nastavíte rychlost jízdy, aniž byste ovlivnili rychlost otáčení frézovacího šneku. Nový vzor pojezdových pásů zajišťuje fréze lepší trakci, zvýšenou podélnou stabilitu při jízdě po vrstevnici a jsou ovládány tzv. „rajčáky“, neboli „zatáčecími páčkami“, kterými lze ovládat příslušný pás tak, aby fréza zatáčela. Díky možnosti vypnutí pohonu pásů je manipulace s frézou na místě a řízení frézy velmi snadné i při vypnutém motoru (např. při parkování ve stísněné garáži) a vše hravě zvládne i méně tělesně zdatný uživatel. Materiál pojezdových pásů je technická pryž, zesílená kevlarovou textilií tak, aby pásy nepoškodily povrch země, po kterém se stroj pohybuje. Na práci si přitom posvítíte novým výkonným LED světlometem s velikou světelnou účinností.
Sněhová fréza HSS 760 T je skutečný „dělník“, který je určen ke každodennímu nasazení v nejtěžších podmínkách velké vrstvy sněhu. Tomu odpovídá i konstrukce sněžné frézy, která přímo ovlivňuje vlastní odklízecí výkon, spolehlivost, robustnost a hlavně komfort a lehkost obsluhy. Výkonem až 42 tun sněhu za hodinu tato pásová sněžná fréza uspokojí i velmi náročného uživatele a majitele domu v oblastech, kde v zimě napadne velká vrstva sněhu nebo kde se tvoří pravidelně závěje a sněhové jazyky, které třeba pravidelně odklízet.
taková "normální" fréza na doma
Nový frézovací mechanizmus šíře 61 cm se zvětšenou výškou na 55 cm disponuje podávacím šnekem se zvětšeným průměrem na 30 cm, vyrobeným z vysoce pevnostní oceli tak, aby se nikdy nekroutil ani při frézování těžkého nebo zledovatělého sněhu. Břit šneku je vybaven po obvodu kovanými zuby, které pomáhají efektivně rozdrtit i ledovou vrstvu nebo delší dobu uleželý nebo udusaný sníh. Samotný bunkr je dostatečně robustní a pevný tak, aby nebyl deformován působením ohromné síly sněhové vrstvy mnohdy převyšující i samotnou výšku frézovacího mechanizmu. Je vyroben z odolné oceli, schopné odolávat i abrazivnímu a chemicky agresivnímu materiálu, který je většinou součástí sněhové vrstvy hlavně v blízkosti silnic a komunikací. Nově tvarovaný komín výhozu s elektrickým ovládáním značně zvýšil komfort ovládání směru odhozu sněhu. Plynulé nastavení výšky frézování je zde samozřejmostí. O pohon se stará profesionální motor Honda řady GX 200 s ručním startérem, naladěný do režimu nejvyššího kroutícího momentu a propůjčuje celé fréze dostatečnou rezervu síly. Pojezd je zajištěn hydrostatickou převodovkou, která zajišťuje plynulou regulaci rychlosti jízdy nezávisle na otáčkách motoru. Proto pouze jednou pákou nastavíte rychlost jízdy, aniž byste ovlivnili rychlost otáčení frézovacího šneku. Nový vzor pojezdových pásů zajišťuje fréze lepší trakci, zvýšenou podélnou stabilitu při jízdě po vrstevnici a jsou ovládány tzv. „rajčáky“, neboli „zatáčecími páčkami“, kterými lze ovládat příslušný pás tak, aby fréza zatáčela. Díky možnosti vypnutí pohonu pásů je manipulace s frézou na místě a řízení frézy velmi snadné i při vypnutém motoru (např. při parkování ve stísněné garáži) a vše hravě zvládne i méně tělesně zdatný uživatel. Materiál pojezdových pásů je technická pryž, zesílená kevlarovou textilií tak, aby pásy nepoškodily povrch země, po kterém se stroj pohybuje. Na práci si přitom posvítíte novým výkonným LED světlometem s velikou světelnou účinností.
Pro zvětšení dosahu pracovního nástroje do těžko dostupných míst při bezpečném a stabilním postoji na zemi slouží prodlužovací nástavec. 100 cm dlouhý prodlužovací nástavec poskytuje značné rozšíření dosahu při použití pracovních nástavců jako jsou např. nástavec s nůžkami na živý plot nebo nástavec s řetězovou prořezávací pilou.
Pro zvětšení dosahu pracovního nástroje do těžko dostupných míst při bezpečném a stabilním postoji na zemi slouží prodlužovací nástavec. 50 cm dlouhý prodlužovací nástavec poskytuje dostatečnou míru dosahu při použití pracovních nástavců jako jsou např. nástavec s nůžkami na živý plot nebo nástavec s řetězovou prořezávací pilou.
Pokud jste vlastníky malých záhonků pro pěstování zeleniny či okrasných květin, oceníte kompaktnost a přesnost nástavce s minirotavátorem pro kypření půdy na malých záhonech. Pevná převodovka s kovovým šnekovým soukolím hravě zvládá přenos síly od 4-taktního motoru na kypřící ústrojí rotující v půdě. Zavěšením celého stroje na nosný popruh je práce s kypřičem snadnou záležitostí. Průměr kypřících hvězdic je 240mm a šíře záběru 170mm.
Abychom vám mohli poskytnout personalizovaný zážitek z nakupování, naše stránky používají soubory cookie. Pokračováním v používání těchto stránek souhlasíte s našimi zásadami používání souborů cookie.