• Stacionární dieselová elektrocentrála TD 10 P/PA
    Čtěte víceLoading Done

    Stacionární dieselová elektrocentrála TD 10 P/PA

    cena na dotaz

    Elektrocentrála TD10P/PA je třífázová, vysoce odolná dieselová elektrocentrála kapotované odhlučněné konstrukce pro stacionární umístění. Třífázový alternátor značky Linz Electric, popř. Stamford o max. výkonu 11 kVA je poháněn moderním tříválcovým dieselem tovární značky Perkins, typ 403D – 11G o zdvihovém objemu 1,2 litru a výkonu 9,5 kW. Celek včetně akumulátoru je ukotven na silentblocích v robustním profilovém rámu z vysoce legované uhlíkové ocele s integrovanou palivovou nádrží. Elektrocentrála je plně kapotována s krytím IP23 a slouží primárně jako záložní zdroj el. energie v případech vysazení veřejné rozvodné sítě nebo pro napájení celků v místech bez možnosti elektrické přípojky. Varianta PA je opatřena ATS a AMF modulem pro automatiku startu. Jako příslušenství lze elektrocentrálu opatřit celou řadou dalšího příslušenství, zejména silničním podvozkem, zásuvkovým panelem atd.

  • Stacionární dieselová elektrocentrála TD 30 P/PA
    Čtěte víceLoading Done

    Stacionární dieselová elektrocentrála TD 30 P/PA

    cena na dotaz

    Elektrocentrála TD30P/PA je prémiová, třífázová, vysoce odolná dieselová elektrocentrála kapotované odhlučněné konstrukce pro stacionární umístění.
    Špičkový třífázový alternátor od renomované značky Stamford o max. výkonu 33 kVA je poháněn moderním tříválcovým dieselem tovární značky Perkins, typ 1103C – 33G3 o zdvihovém objemu 3,3 litru a výkonu 31 kW. Celek včetně akumulátoru je ukotven na silentblocích v robustním profilovém rámu vyrobeném z vysoce legované, uhlíkové oceli. Spolehlivou a sofistikovanou řídící elektroniku dodala firma Deep Sea Electronics. Elektrocentrála je plně kapotována s krytím IP23 a slouží primárně jako záložní zdroj el. energie v případech vysazení veřejné rozvodné sítě nebo pro napájení celků v místech bez možnosti elektrické přípojky. Varianta PA je opatřena ATS modulem pro automatiku startu. Jako příslušenství lze elektrocentrálu opatřit celou řadou dalšího příslušenství, zejména silničním podvozkem, zásuvkovým panelem atd.

  • Stacionární dieselová elektrocentrála TD 20 P/PA
    Čtěte víceLoading Done

    Stacionární dieselová elektrocentrála TD 20 P/PA

    cena na dotaz

    Elektrocentrála TD20P/PA je třífázová, vysoce odolná dieselová elektrocentrála kapotované odhlučněné konstrukce pro stacionární umístění. Třífázový alternátor značky Linz Electric, popř. Stamford o max. výkonu 22 kVA je poháněn moderním tříválcovým dieselem tovární značky Perkins, typ 404D – 22G o zdvihovém objemu 1,5 litru a výkonu 20,6 kW. Celek včetně akumulátoru je ukotven na silentblocích v robustním profilovém rámu z vysoce legované uhlíkové ocele s integrovanou palivovou nádrží. Elektrocentrála je plně kapotována s krytím IP23 a slouží primárně jako záložní zdroj el. energie v případech vysazení veřejné rozvodné sítě nebo pro napájení celků v místech bez možnosti elektrické přípojky. Varianta PA je opatřena ATS modulem pro automatiku startu. Jako příslušenství lze elektrocentrálu opatřit celou řadou dalšího příslušenství, zejména silničním podvozkem, zásuvkovým panelem atd.

  • Stacionární dieselová elektrocentrála TD 15 P/PA
    Čtěte víceLoading Done

    Stacionární dieselová elektrocentrála TD 15 P/PA

    cena na dotaz

    Elektrocentrála TD15P/PA je třífázová, vysoce odolná dieselová elektrocentrála kapotované odhlučněné konstrukce pro stacionární umístění. Třífázový alternátor značky Linz Electric, popř. Stamford o max. výkonu 11 kVA je poháněn moderním tříválcovým dieselem tovární značky Perkins, typ 403D – 15G o zdvihovém objemu 1,5 litru a výkonu 13,6 kW. Celek včetně akumulátoru je ukotven na silentblocích v robustním profilovém rámu z vysoce legované uhlíkové ocele s integrovanou palivovou nádrží. Elektrocentrála je plně kapotována s krytím IP23 a slouží primárně jako záložní zdroj el. energie v případech vysazení veřejné rozvodné sítě nebo pro napájení celků v místech bez možnosti elektrické přípojky. Varianta PA je opatřena ATS modulem pro automatiku startu. Jako příslušenství lze elektrocentrálu opatřit celou řadou dalšího příslušenství, zejména silničním podvozkem, zásuvkovým panelem atd.

  • Lehká kufříková elektrocentrála EU 22iT

    39 990  včetně DPH

    Lehká kufříková elektrocentrála EU 22: model, jednofázové elektrocentrály s invertorem. Patentovaná technologie invertoru umožnila Hondě vyrobit kompaktní a lehký generátor malých rozměrů, ale vysokého výkonu s vyladěnou a stabilní křivkou průběhu výstupního napětí pomocí přesné elektroniky. Výkonný alternátor pohání profesionální průmyslový motor řady GX 120 s lehkým startem a to vše úhledně "zabaleno" do líbivého designu odhlučněné kapotáže.        

    od vrtačky k zahradní párty

    Tato malá, lehká a bezvadně odhlučněná benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem a kvalitou výstupního napětí určena převážně pro napájení malých spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, monitorů, počítačů, kamerových systémů nebo přístrojů s velmi citlivou elektronikou. Svými kompantními rozměry a nízkou hmotností se hodí jak do pojízdných autodílen, opravárenských, měřících či monitorovacích vozů pro práci v terénu, tak i pro napájení různých spotřebičů na zahradě, v dílně, domácnosti nebo na chatě, lodi nebo v karavanu. Celé soustrojí je v plastovém "kufříku" uloženo v pružných silentblocích a i celá elektrocentrála je postavena na pružných gumových nožkách. Motor je ovládán elektronickou řídící jednotkou, která přesně dávkuje výkon motoru v závislosti na odběru el.proudu. Znatelně se tak snižuje spotřeba paliva a hlučnost. Naopak se podstatně prodlužuje provozní doba na jedno tankování a životnost elektrocentrály. Elektrocentrála poskytuje i stejnosměrné napětí 12V pro nabíjení automobilových baterií. Pro to je nutné dokoupit speciální dobíjecí kabel. Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Na ovládacím panelu elektrocentrály naleznete kromě dvou zásuvek Schuko (16A 230V) s tepelnými jističi, také zásuvku pro 12V, 8,3A s tepelnou pojistkou, kontrolku chodu (zelená) a mazání (červená), kontrolku přetížení (červená) a přepínač režimu automatu ovládání motoru ECO-THROTTLE. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. V případě přetížení elektrocentrály se aktivuje červená výstražná kontrolka přetížení na ovládácím panelu a automaticky dojde k odpojení elektrického výstupu, přičemž motor neustále běží. Stačí odpojit spotřebič, vypnout motor a po několika vteřinách opět motor nastartovat. Dojde k "resetu" řídící jednotky a vše je opět v pořádku. Spotřebič, který elektrocentrálu přetížil už nepoužívejte a použijte spotřebič s příkonem, odpovídajícím výkonu elektrocentrály. Lze však pomocí speciálního kabelu propojit dvě identické elektrocentrály EU22i a zdvojnásobit tak možný napájecí výkon. Konstrukce "kufříku" je dostatečně robustní a pevná nekroutí se a spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.

  • Rámová profesionální elektrocentrála SP 3 H

    23 990  včetně DPH

    Elektrocentrála SP 3 H: základní model jednofázových rámových elektrocentrál s regulací výstupu kondenzátorem. Výkonný alternátor pohání profesionální motor řady GX s lehkým startem.        

    NEJMENŠÍ RÁMOVKA

    Tato malá, benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem určena převážně pro napájení malých spotřebičů typu osvětlení nebo ručního elektronářadí. Svými kompantními rozměry a nízkou hmotností se hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro práci v terénu stejně jako do domácích podmínek. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích v rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 20 mm. Ten zajišťuje dostatečnou ochranu soustavy proti případnému poškození a zároveň slouží jako transportní madlo pro snadnou manipulaci. Proto, aby alternátor produkoval napětí 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Elektrocentrála je opatřena zásuvkami 2x Schuko (16A 230V).Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.

     

     

  • Kolová fréza HSS 970 WD

    127 990  včetně DPH

    Sněhová fréza HSS970WD je skutečný „profík“, který je určen ke každodennímu nasazení v nejtěžších podmínkách a tento model navzuje na model HSS970W s elektrickým startérem motoru. Tomu odpovídá i konstrukce sněžné frézy, která přímo ovlivňuje vlastní odklízecí výkon, spolehlivost, robustnost a hlavně komfort a lehkost obsluhy.

    Slušný pracant s elektrostartem, který se sněhu nebojí

    Nový frézovací mechanizmus šíře 71 cm se zvětšenou výškou na 55 cm disponuje podávacím šnekem se zvětšeným průměrem na 30 cm, vyrobeným z vysoce pevnostní oceli tak, aby se nikdy nekroutil ani při frézování těžkého nebo zledovatělého sněhu. Břit šneku je vybaven po obvodu kovanými zuby, které pomáhají efektivně rozdrtit i ledovou vrstvu nebo delší dobu uleželý nebo udusaný sníh. Celý mechanizmus je navíc chráněn proti poškození ochranným systémem, který v případě nadměrného přetížení nebo zablokování šneku cizím předmětem vypne motor dříve, než dojde k destrukci převodovky. Samotný bunkr je dostatečně robustní a pevný tak, aby nebyl deformován působením ohromné síly sněhové vrstvy mnohdy převyšující i samotnou výšku frézovacího mechanizmu. Je vyroben z odolné oceli schopné odolávat i abrazivnímu a chemicky agresivnímu materiálu, který je většinou součástí sněhové vrstvy hlavně v blízkosti silnic a komunikací. Nově tvarovaný komín výhozu s elektrickým ovládáním značně zefektivnil kvalitu úklidu a vzdálenost odhozu sněhu. Plynulé nastavení výšky frézování je zde samozřejmostí. O pohon se stará profesionální motor Honda řady GX270 s elektrickým startérem, naladěný do režimu nejvyššího kroutícího momentu a propůjčuje celé fréze dostatečnou rezervu síly. Pojezd je zajištěn hydrostatickou převodovkou, která zajišťuje plynulou regulaci rychlosti jízdy nezávisle na otáčkách motoru. Proto pouze jednou pákou nastavíte rychlost jízdy, aniž byste ovlivnili rychlost otáčení frézovacího šneku. Kola pojezdu s novým vzorkem jsou ovládány tzv. „rajčáky“, neboli „zatáčecími páčkami“, kterými lze ovládat příslušné kolo tak, aby fréza zatáčela. Díky možnosti vypnutí pohonu kol je manipulace s frézou na místě a řízení kolové frézy velmi snadné i při vypnutém motoru (např. při parkování ve stísněné garáži) a vše hravě zvládne i méně tělesně zdatný uživatel. Na práci si přitom posvítíte novým výkonným LED světlometem s velikou světelnou účinností.

  • Kolová fréza HSS 970 W

    107 990  včetně DPH

    Sněhová fréza HSS970W je skutečný „profík“, který je určen ke každodennímu nasazení v nejtěžších podmínkách a tento model postupně nahradi svého předchůdce HSS970, ze kterého převzal a využil mnoho poznatků a nových technických řešení. Tomu odpovídá i konstrukce sněžné frézy, která přímo ovlivňuje vlastní odklízecí výkon, spolehlivost, robustnost a hlavně komfort a lehkost obsluhy.

    Slušný pracant, který se sněhu nebojí

    Nový frézovací mechanizmus šíře 71 cm se zvětšenou výškou na 55 cm disponuje podávacím šnekem se zvětšeným průměrem na 30 cm, vyrobeným z vysoce pevnostní oceli tak, aby se nikdy nekroutil ani při frézování těžkého nebo zledovatělého sněhu. Břit šneku je vybaven po obvodu kovanými zuby, které pomáhají efektivně rozdrtit i ledovou vrstvu nebo delší dobu uleželý nebo udusaný sníh. Samotný bunkr je dostatečně robustní a pevný tak, aby nebyl deformován působením ohromné síly sněhové vrstvy mnohdy převyšující i samotnou výšku frézovacího mechanizmu. Je vyroben z odolné oceli schopné odolávat i abrazivnímu a chemicky agresivnímu materiálu, který je většinou součástí sněhové vrstvy hlavně v blízkosti silnic a komunikací. Nově tvarovaný komín výhozu s elektrickým ovládáním značně zefektivnil kvalitu úklidu a vzdálenost odhozu sněhu. Plynulé nastavení výšky frézování je zde samozřejmostí. O pohon se stará profesionální motor Honda řady GX270, naladěný do režimu nejvyššího kroutícího momentu a propůjčuje celé fréze dostatečnou rezervu síly. Pojezd je zajištěn hydrostatickou převodovkou, která zajišťuje plynulou regulaci rychlosti jízdy nezávisle na otáčkách motoru. Proto pouze jednou pákou nastavíte rychlost jízdy, aniž byste ovlivnili rychlost otáčení frézovacího šneku. Kola pojezdu s novým vzorkem jsou ovládány tzv. „rajčáky“, neboli „zatáčecími páčkami“, kterými lze ovládat příslušné kolo tak, aby fréza zatáčela. Díky možnosti vypnutí pohonu kol je manipulace s frézou na místě a řízení kolové frézy velmi snadné i při vypnutém motoru (např. při parkování ve stísněné garáži) a vše hravě zvládne i méně tělesně zdatný uživatel. Na práci si přitom posvítíte novým výkonným LED světlometem s velikou světelnou účinností.

     

  • Kolová fréza HSS 760 WD

    111 990  včetně DPH

    Tento model sněhové frézy HSS 760WD disponuje prakticky vším, čím musí sněhová fréza pro profesionální použití disponovat. Obce či města v horkých a podhorských oblastech a jejich komunální služby by měly mít ve svém technickém parku zastoupení takových strojů, jako je sněhová fréza HSS760WD. Velká úklidová technika se nedostane všude, a proto musí ke slovu přijít menší profesionální sněhová fréza, která práci spolehlivě dodělá. Dvoustupňový frézovací mechanizmus se záběrem 60,5 cm je schopen zpracovat cca 42 tun sněhu za hodinu a odhodit jej do vzdálenosti až 14 m.

    kam se s auto s pluhem nedostane

    Profesionální a výkonný motor s elektrickým startérem má dostatek výkonu i na to, aby s přehledem posouval frézu vpřed i vzad prostřednictvím hydrostatické převodovky s možností plynulé regulace rychlosti jízdy. Ta je velmi důležitá pro citlivé dávkování množství sněhu a udržení maximální trakce, tak, aby nebyla obsluha nucena frézu silou tlačit proti sněhu. Kola pojezdu s novým vzorkem jsou ovládány tzv. „rajčáky“, neboli „zatáčecími páčkami“, kterými lze ovládat příslušná kola tak, aby kolová fréza zatáčela. Díky možnosti vypnutí pohonu kol je manipulace s frézou na místě a řízení frézy velmi snadné i při vypnutém motoru (např. při parkování ve stísněné garáži) a vše hravě zvládne i méně tělesně zdatný uživatel. Nová frézovací komora a nově tvarovaný komín výhozu s elektrickým ovládáním značně zefektivnil kvalitu úklidu a vzdálenost odhozu sněhu. Pocit solidnosti stroje a komfortu obsluhy je umocněn nově a přehledněji rozvrženým ovládacím panelem s počítadlem odpracovaných motohodin. Na práci si posvítíte novým výkonným LED světlometem s velikou světelnou účinností. A to vše je doplněno plynulou regulací výšky frézování nad povrchem. Vše je prosté, snadné a hlavně to bezvadně funguje.

  • Kolová fréza HSS 760 W

    119 990  včetně DPH

    Tento model sněhové frézy HSS 760W disponuje prakticky vším, čím musí sněhová fréza pro profesionální použití disponovat. Obce či města v horkých a podhorských oblastech a jejich komunální služby by měly mít ve svém technickém parku zastoupení takových strojů, jako je sněhová fréza HSS760W. Velká úklidová technika se nedostane všude, a proto musí ke slovu přijít menší profesionální sněhová fréza, která práci spolehlivě dodělá. Dvoustupňový frézovací mechanizmus se záběrem 60,5 cm je schopen zpracovat cca 42 tun sněhu za hodinu a odhodit jej do vzdálenosti až 14 m.

    kam autopluh nemůže

    Profesionální a výkonný motor má dostatek výkonu i na to, aby s přehledem posouval frézu vpřed i vzad prostřednictvím hydrostatické převodovky s možností plynulé regulace rychlosti jízdy. Ta je velmi důležitá pro citlivé dávkování množství sněhu a udržení maximální trakce, tak, aby nebyla obsluha nucena frézu silou tlačit proti sněhu. Kola pojezdu s novým vzorkem jsou ovládány tzv. „rajčáky“, neboli „zatáčecími páčkami“, kterými lze ovládat příslušná kola tak, aby kolová fréza zatáčela. Díky možnosti vypnutí pohonu kol je manipulace s frézou na místě a řízení frézy velmi snadné i při vypnutém motoru (např. při parkování ve stísněné garáži) a vše hravě zvládne i méně tělesně zdatný uživatel. Nová frézovací komora a nově tvarovaný komín výhozu s elektrickým ovládáním značně zefektivnil kvalitu úklidu a vzdálenost odhozu sněhu. Pocit solidnosti stroje a komfortu obsluhy je umocněn nově a přehledněji rozvrženým ovládacím panelem. Na práci si svítíte novým výkonným LED světlometem s velikou světelnou účinností. A to vše je doplněno plynulou regulací výšky frézování nad povrchem. Vše je prosté, snadné a hlavně to bezvadně funguje.

     

  • Rámová profesionální elektrocentrála SP 10 HP AVR s podvozkem

    139 990  včetně DPH

    Elektrocentrála SP 10 HP AVR: model velké, jednofázové elektrocentrály s regulací výstupu pomocí AVR. Výkonný alternátor pohání profesionální dvouválec řady GX s elektrickým startérem a to vše ukotveno v pevném a odolném ocelovém rámu na transportním podvozku. Dobře přístupný ovládací panel se zásuvkami.       

    největší jednofázovka s avr na trhu

    Tato robustní, benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem určena převážně "profíkům" pro napájení spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, elektromotorů, svařovacích agregátů nebo spotřebičů citlivějších na kvalitu napájecího proudu. Svým výkonem se hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro práci v terénu nebo na staveniště při zakládání staveb, údržbu silnic a dálnic a pod. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 30 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustrojí proti případnému poškození. Jako palivová nádrž slouží standardní 20 l kanystr, uložený v rámu stroje, který lze snadno vyjmout  pro případné tankování. Vzhledem ke své hmotnosti je elektrocentrála opatřena transportním kolovým podvozkem. Proto, aby alternátor produkoval napětí 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Elektrický výkon elektrocentrály v úrovni "10 kilo" vyžaduje "pořádný" a silný, spolehlivý motor. Ten je zde ve formě benzínového vidlicového dvouválce GX630, který patří k nejvýkonnějším pohonným jednotkám na světě v kategorii 22 HP. Elektrocentrála je opatřena zásuvkami 1x CEE (32A 230V) a 1x Schuko (16A 230V). Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, nastartovat otočením klíčku zapalování, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a spolehlivě tlumí působení vibrací od soustrojí na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Elektrocentrálu lza za příplatek vybavit zemnícím kolíkem, a nebo automatikou startu AMF. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.

  • Rámová profesionální elektrocentrála SP 10 H s podvozkem

    128 990  včetně DPH

    Elektrocentrála SP 10 H: model velké, jednofázové elektrocentrály s regulací výstupu kondenzátorem. Výkonný alternátor pohání profesionální dvouválec řady GX s elektrickým startérem a to vše ukotveno v pevném a odolném ocelovém rámu na transportním podvozku.        

    největší jednofázovka na trhu

    Tato robustní, benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem určena převážně "profíkům" pro napájení spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, elektromotorů nebo i svařovacích agregátů. Svým výkonem se hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro práci v terénu nebo na staveniště při zakládání staveb, údržbu silnic a dálnic a pod. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 30 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustrojí proti případnému poškození. Jako palivová nádrž slouží standardní 20 l kanystr, uložený v rámu stroje, který lze snadno vyjmout  pro případné tankování. Vzhledem ke své hmotnosti je elektrocentrála opatřena transportním kolovým podvozkem. Proto, aby alternátor produkoval napětí 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Elektrický výkon elektrocentrály v úrovni "10 kilo" vyžaduje "pořádný" a silný, spolehlivý motor. Ten je zde ve formě benzínového vidlicového dvouválce GX630, který patří k nejvýkonnějším pohonným jednotkám na světě v kategorii 22 HP. Elektrocentrála je opatřena zásuvkami 1x CEE (32A 230V) a 1x Schuko (16A 230V). Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, nastartovat otočením klíčku zapalování, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a spolehlivě tlumí působení vibrací od soustrojí na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Elektrocentrálu lza za příplatek vybavit zemnícím kolíkem, a nebo automatikou startu AMF. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.

Na konci obsahu

Na konci obsahu