Honda HRX 537 HZ: extrémně tichá zahradní motorová sekačka s profesionálním hydrostatickým pojezdem, s elektrickým startérem, integrovaným mulčováním s dvěma sekacími noži, na podvozku z materiálu Xenoy® s doživotní zárukou na podvozek se záběrem sečení 53 cm.
NASTARTUJETE MOTOR OTOČENÍM KLÍČKU
Maximální komfort obsluhy je prioritou. Pohon a dostatečnou razanci dvou sekacích nožů vyžaduje dostatečnou sílu motoru, kterou sekačce v dostatečné míře poskytuje motor řady GCV s elektrickým startérem, který je ve své kategorii nejvýkonnějším na světě. Vlastní pojezd s možností zapnutí a vypnutí pojezdu společně plynulým a přesným nastavením optimální rychlosti jízdy sekačky a možností paměti zvoleného tempa výrazně snižuje námahu při práci. Výškově nastavitelná ovládací rukojeť se přizpůsobí výšce postavy. Kompaktní rozměry a vyváženost stroje mimořádně umožňují vynikající ovladatelnost sekačky v členitém terénu. Velmi citlivého a přesného nastavení tempa a citlivé změny je dosaženo hydrostatickou převodovkou, která pracuje na stejném principu jako je tomu u těžkých stavebních a silničních strojích. Tomu odpovídá i dlouhá životnost, odolnost a vysoká spolehlivost systému pojezdu. Standardním vybavením této sekačky je integrovaný systém volby pracovních režimů VersamowTM, který umožňuje obsluze jedním pohybem ovladače během vteřiny změnit sekačku trávy na mulčovač nebo drtič spadaného listí. Možnost vypnutí rotace nože bez vypnutí motoru, Roto-stop®, značně snižuje úsilí obsluhy na opětovné startování motoru např. po vyprázdnění travního koše. Samozřejmě i přejíždění se sekačkou z místa na místo je bezpečnější v porovnání s jízdou s rotujícím nožem. Robustní a pevná konstrukce podvozku pohlcuje vibrace, které se dále nepřenáší na ovládací madlo sekačky. Sekačku HRX 537 HZ s hydrostatickým pojezdem a motorem s elektrickým startováním ocení velmi nároční uživatelé, vyžadující přesnou a kvalitní práci s maximálním komfortem. Tato sekačka je nejluxusnější sekačkou v celé nabídce.
Honda HRX 537 VY: extrémně tichá zahradní motorová sekačka s variabilním pojezdem, s Roto-stopem®, integrovaným mulčováním s dvěma sekacími noži, na podvozku z materiálu Xenoy® s doživotní zárukou na podvozek se záběrem sečení 53 cm.
nejtišší motorOvá sekačka na trhu
Vynikající ergonomie a snadná dosažitelnost všech základních ovládacích prvků u této sekačky poskytuje obsluze mimořádný komfort. Vlastní pohon s možností plynulé změny rychlosti jízdy SELECT Drive® se dokonale přizpůsobí pohybovým schopnostem každého a výrazně tak snižuje námahu při práci. Výškově nastavitelná ovládací rukojeť se přizpůsobí výšce postavy. Kompaktní rozměry a vyváženost stroje mimořádně umožňují vynikající ovladatelnost sekačky v členitém terénu. Standardním vybavením této sekačky je integrovaný systém volby pracovních režimů VersamowTM, který umožňuje obsluze jedním pohybem ovladače během vteřiny změnit sekačku trávy na mulčovač nebo drtič spadaného listí. Možnost vypnutí rotace nože bez vypnutí motoru, Roto-stop®, značně snižuje úsilí obsluhy na opětovné startování motoru např. po vyprázdnění travního koše. Samozřejmě i přejíždění se sekačkou z místa na místo je bezpečnější v porovnání s jízdou s rotujícím nožem. Pohon a dostatečnou razanci dvou sekacích nožů vyžaduje dostatečnou sílu motoru. Tu sekačce v dostatečné míře poskytuje motor řady GCV, který je ve své kategorii nejvýkonnějším na světě. Robustní a pevná konstrukce podvozku pohlcuje vibrace, které se dále nepřenáší na ovládací madlo sekačky. Tato sekačka patří k nejtišším motorovým sekačkám na trhu vůbec.
Honda HRX 537 VK: základní model extrémně tiché zahradní motorové sekačky s variabilním pojezdem, s bezpečnostní brzdou rotace sekacích nožů, integrovaným mulčováním s dvěma sekacími noži, na podvozku z materiálu Xenoy® s doživotní zárukou na podvozek se záběrem sečení 53 cm.
VÍTEJTE VE SVĚTĚ LUXUSNÍCH SEKAČEK
Vynikající ergonomie a snadná dosažitelnost všech základních ovládacích prvků u této sekačky poskytuje obsluze mimořádný komfort. Vlastní pohon s možností plynulé změny rychlosti jízdy SELECT Drive® se dokonale přizpůsobí pohybovým schopnostem každého a výrazně tak snižuje námahu při práci. Výškově nastavitelná ovládací rukojeť se přizpůsobí výšce postavy. Kompaktní rozměry a vyváženost stroje mimořádně umožňují vynikající ovladatelnost sekačky v členitém terénu. Standardním vybavením této sekačky je integrovaný systém volby pracovních režimů VersamowTM, který umožňuje obsluze jedním pohybem ovladače během vteřiny změnit sekačku trávy na mulčovač nebo drtič spadaného listí. Sekačka je vybavena bezpečnostní brzdou rotace sekacích nožů, která zajistí okamžité zastavení rotace sekacích nožů při vypnutí motoru. Motor je automaticky nastaven na pracovní otáčky bez dalších ovládacích páček motoru. Značně se tak zjednodušuje práce se sekačkou. Pohon a dostatečnou razanci dvou sekacích nožů vyžaduje dostatečnou sílu motoru. Tu sekačce v dostatečné míře poskytuje motor řady GCV, který je ve své kategorii nejvýkonnějším na světě. Robustní a pevná konstrukce podvozku pohlcuje vibrace, které se dále nepřenáší na ovládací madlo sekačky. Tato sekačka patří k nejtišším motorovým sekačkám na trhu vůbec.
Již od roku 2004 se Honda pyšní výrobou dvou modelů mini 4-taktních motorů GX25 (25ccm) a GX35 (35ccm). V roce 2018 Honda přidala model GX50 (50ccm). Jako výsledek mnohaletého vývoje a zdokonalování, představují dnes tyto motory nejlehčí a nejkompaktnější spalovací motory na světě v této kategorii. Fantastická spolehlivost těchto motorů je dána především profesionální konstrukcí, blokem motoru z hliníkových slitin, uložením mechanických částí na jehlových ložiskách, velkokapacitním vzduchovým fitrem a dalšími technickými finesami Honda. Na obou motorech je patentována celá řada originálních konstrukčních řešení, včetně unikátního systému mazání (Honda RSPLS – Rotary Slinger Pumping Lubrication System – tlakový systém mazání olejovou emulzí), který zajišťuje mazání motoru v celém rozsahu náklonů 360° nebo v karburátoru nové akcelerační palivové čerpadlo, které při přidání plynu okamžitě motor „nakrmí a nakopne“ jeho výkon.
Motor GX 50 je vhodnou pohonnou jednotkou především pro ručně nesené aplikace v profesionálním provedení, jako jsou křovinořezy, ale samozřejmě i pro jiné typy aplikací, jako jsou vibrační lišty na beton, kultivátory a čerpadla. Tento motor je perfektní náhradou za 2-taktní motory.
jsem první na světě. ostatní jen následují.
Vlastnosti motoru:
První 4-taktní motor na světě, který lze provozovat v 360° rozsahu náklonu, pro použití v jakékoliv poloze. Unikátní systém mazání (Honda RSPLS – Rotary Slinger Pumping Lubrication System – tlakový systém mazání olejovou emulzí), který zajišťuje mazání motoru v celém rozsahu náklonů 360°.
Nízká hlučnost V porovnání s předními světovými výrobci 2-taktních motorů, je 4-taktní Honda tišší o 17% – 50%. Navíc vlnové spektrum hluku je posazeno níže, bez vysokofrekvenčních výkyvů, tolik charakteristických pro 2-taktní motory. Pro uživatele je proto zvuk motoru Honda příjemnější a snesitelnější již od samotného nastarování. Snížení hlučnosti motoru za chodu, bylo u Hondy dosaženo jak použitím rozvodového systému OHC s rozvodovým řemínkem snižujícím mechanickou hlučnost, tak i použitím rozměrného a hlavně účinného tlumiče výfuku, redukujícího hlučnost výfuku a sofistikovaným systémem sání se sníženou hlučností nasávaného vzduchu.
Snadné startování a špičková akcelerace Konstrukční kombinací extra lehkého setrvačníku motoru a mechanickým dekompresním systémem bylo dosaženo podstatného snížení úsilí, nutného pro zatažení startovací šňůry, na pouhých 7,2 kg. To je bezkonkurenčně nejnižší hodnota, která je o cca 45% nižší, než-li je tomu u tradičních 2-taktů. (S trochou nadsázky lze říci, že s nastartováním tohoto motoru nemá problém ani malé dítě.) Karburátor motoru je vybaven akceleračním palivovým čerpadlem, které při přidání plynu okamžitě motor „nakrmí a nakopne“ jeho výkon.
Použití moderních a vysoce kvalitních materiálů a na míru vyrobené komponenty a přesná výroba zajišťují dlouhou životnost a spolehlivost
Nízká spotřeba paliva a oleje S příchodem 4-taktních motorů Honda se v dané kategorii motorů snížila spotřeba paliva přibližně o 33% oproti srovnatelným 2-taktům předních značek. Navíc Mini 4-takty Honda GX25, GX 35, GX 50 jsou opatřeny většími palivovými nádržemi než-li výkonově srovnatelné 2-taktní motory. Snížená spotřeba spolu s objemnější palivovou nádrží poskytuje Hondě cca 2x delší akční provozní dobu na jedno tankování.
Snížené provozní náklady a snadná údržba Jak je všeobecně známo, pro 4-taktní motory není nutné připravovat směs benzínu s olejem. Jako palivo stačí pouze čistý, automobilový benzín. Doporučujeme pro naše motory měnit olejovou náplň každých 50 provozních hodin. V průměru je tak spotřeba oleje o 85% nižší než u dvoutaktních motorů a s tím i nižší náklady na palivo a olej.
Splňuje nejpřísnější emisní normy na světě
Naše 4-taktní motory prokazatelně produkují o 85% nižší množství oxidů dusíku (NOx) a uhlovodíků (NHC) než produkují 2-taktní motory. Naše motory díky nízkým emisím nemusí být dodatečně vybavovány katalyzátorem. Není proto nutné, k dosažení maximálního výkonu, výfuk motoru dlouhou dobu zahřívat, jako je tomu u motorů s katalyzátorem. U 4-taktů Honda nedochází k hromadění pevných částic v tlumiči výfuku, které způsobují často technické problémy a snižují výkon motoru.
Elektrocentrála SP 3 H AVR: základní model jednofázových rámových elektrocentrál s regulací výstupu pomocí AVR. Výkonný alternátor pohání profesionální motor řady GX s lehkým startem.
NEJMENŠÍ RÁMOVKA s AVR
Tato malá, benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem určena převážně pro napájení malých spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí nebo i spotřebičů s elektronikou. Svými kompantními rozměry a nízkou hmotností se hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro práci v terénu stejně jako do domácích podmínek. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích v rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 20 mm. Ten zajišťuje dostatečnou ochranu soustavy proti případnému poškození a zároveň slouží jako transportní madlo pro snadnou manipulaci. Proto, aby alternátor produkoval napětí 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Elektrocentrála je opatřena zásuvkami 2x Schuko (16A 230V). Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.
Elektrocentrála TD180P/PA je prémiová, třífázová, vysoce odolná dieselová elektrocentrála kapotované odhlučněné konstrukce pro stacionární umístění. Špičkový třífázový alternátor od renomované značky Stamford o max. výkonu 198 kVA je poháněn moderním šestiválcovým turbodieselem tovární značky Perkins, typ 1106C – E66TAG4 o zdvihovém objemu 6,6 litru a výkonu 146 kW. Celek včetně akumulátoru je ukotven na silentblocích v robustním profilovém rámu vyrobeném z vysoce legované, uhlíkové oceli. Spolehlivou a sofistikovanou řídící elektroniku dodala firma Deep Sea Electronics. Elektrocentrála je plně kapotována s krytím IP23 a slouží primárně jako záložní zdroj el. energie v případech vysazení veřejné rozvodné sítě nebo pro napájení celků v místech bez možnosti elektrické přípojky. Elektrocentrála je opatřena stykači a ovládáním pro možné připojení systému automatického startu. Jako příslušenství lze elektrocentrálu opatřit celou řadou dalšího příslušenství, zejména silničním podvozkem, externí palivovou nádrží, GSM bránou pro dálkové ovládání, monitoring pomocí mobilního telefonu atd.
Elektrocentrála TD150P/PA je prémiová, třífázová, vysoce odolná dieselová elektrocentrála kapotované odhlučněné konstrukce pro stacionární umístění. Špičkový třífázový alternátor od renomované značky Stamford o max. výkonu 165 kVA je poháněn moderním šestiválcovým turbodieselem tovární značky Perkins, typ 1106C – E66TAG3 o zdvihovém objemu 6,6 litru a výkonu 146 kW. Celek včetně akumulátoru je ukotven na silentblocích v robustním profilovém rámu vyrobeném z vysoce legované, uhlíkové oceli. Spolehlivou a sofistikovanou řídící elektroniku dodala firma Deep Sea Electronics. Elektrocentrála je plně kapotována s krytím IP23 a slouží primárně jako záložní zdroj el. energie v případech vysazení veřejné rozvodné sítě nebo pro napájení celků v místech bez možnosti elektrické přípojky. Elektrocentrála je opatřena stykači a ovládáním pro možné připojení systému automatického startu. Jako příslušenství lze elektrocentrálu opatřit celou řadou dalšího příslušenství, zejména silničním podvozkem, externí palivovou nádrží, GSM bránou pro dálkové ovládání, monitoring pomocí mobilního telefonu atd.
Elektrocentrála TD130PA je prémiová, třífázová, vysoce odolná dieselová elektrocentrála kapotované odhlučněné konstrukce pro stacionární umístění. Špičkový třífázový alternátor od renomované značky Stamford o max. výkonu 143 kVA je poháněn moderním šestiválcovým turbodieselem tovární značky Perkins, typ 1106C – E66TAG2 o zdvihovém objemu 6,6 litru a výkonu 133 kW. Celek včetně akumulátoru je ukotven na silentblocích v robustním profilovém rámu vyrobeném z vysoce legované, uhlíkové oceli. Spolehlivou a sofistikovanou řídící elektroniku dodala firma Deep Sea Electronics. Elektrocentrála je plně kapotována s krytím IP23 a slouží primárně jako záložní zdroj el. energie v případech vysazení veřejné rozvodné sítě nebo pro napájení celků v místech bez možnosti elektrické přípojky. Elektrocentrála je opatřena stykači a ovládáním pro možné připojení systému automatického startu. Jako příslušenství lze elektrocentrálu opatřit celou řadou dalšího příslušenství, zejména silničním podvozkem, externí palivovou nádrží, GSM bránou pro dálkové ovládání, monitoring pomocí mobilního telefonu atd.
Elektrocentrála TD100P/PA je prémiová, třífázová, vysoce odolná dieselová elektrocentrála kapotované odhlučněné konstrukce pro stacionární umístění. Špičkový třífázový alternátor od renomované značky Stamford o max. výkonu 110 kVA je poháněn moderním čtyřválcovým turbodieselem tovární značky Perkins, typ 1104C – 44TAG2 o zdvihovém objemu 4,4 litru a výkonu 103 kW. Celek včetně akumulátoru je ukotven na silentblocích v robustním profilovém rámu vyrobeném z vysoce legované, uhlíkové oceli. Spolehlivou a sofistikovanou řídící elektroniku dodala firma Deep Sea Electronics. Elektrocentrála je plně kapotována s krytím IP23 a slouží primárně jako záložní zdroj el. energie v případech vysazení veřejné rozvodné sítě nebo pro napájení celků v místech bez možnosti elektrické přípojky. Varianta PA je opatřena stykači a ovládáním pro možné připojení automatického startu. Jako příslušenství lze elektrocentrálu opatřit celou řadou dalšího příslušenství, zejména silničním podvozkem, zásuvkovým panelem, GSM bránou pro dálkové ovládání a monitoring pomocí mobilního telefonu atd.
Elektrocentrála TD80P/PA je prémiová, třífázová, vysoce odolná dieselová elektrocentrála kapotované odhlučněné konstrukce pro stacionární umístění. Špičkový třífázový alternátor od renomované značky Stamford o max. výkonu 88 kVA je poháněn moderním čtyřválcovým turbodieselem tovární značky Perkins, typ 1104C – 44TAG1 o zdvihovém objemu 4,4 litru a výkonu 82,5 kW. Celek včetně akumulátoru je ukotven na silentblocích v robustním profilovém rámu vyrobeném z vysoce legované, uhlíkové oceli. Spolehlivou a sofistikovanou řídící elektroniku dodala firma Deep Sea Electronics. Elektrocentrála je plně kapotována s krytím IP23 a slouží primárně jako záložní zdroj el. energie v případech vysazení veřejné rozvodné sítě nebo pro napájení celků v místech bez možnosti elektrické přípojky. Varianta PA je opatřena stykači a ovládáním pro možné připojení automatického startu. Jako příslušenství lze elektrocentrálu opatřit celou řadou dalšího příslušenství, zejména silničním podvozkem, zásuvkovým panelem, GSM bránou pro dálkové ovládání a monitoring pomocí mobilního telefonu atd.
Elektrocentrála TD60P/PA je prémiová, třífázová, vysoce odolná dieselová elektrocentrála kapotované odhlučněné konstrukce pro stacionární umístění. Špičkový třífázový alternátor od renomované značky Stamford o max. výkonu 66 kVA je poháněn moderním čtyřválcovým turbodieselem tovární značky Perkins, typ 1104C – 44TG3 o zdvihovém objemu 4,4 litru a výkonu 62 kW. Celek včetně akumulátoru je ukotven na silentblocích v robustním profilovém rámu vyrobeném z vysoce legované, uhlíkové oceli. Spolehlivou a sofistikovanou řídící elektroniku dodala firma Deep Sea Electronics. Elektrocentrála je plně kapotována s krytím IP23 a slouží primárně jako záložní zdroj el. energie v případech vysazení veřejné rozvodné sítě nebo pro napájení celků v místech bez možnosti elektrické přípojky. Varianta PA je opatřena ATS modulem pro automatiku startu. Jako příslušenství lze elektrocentrálu opatřit celou řadou dalšího příslušenství, zejména silničním podvozkem, zásuvkovým panelem, GSM bránou pro dálkové ovládání a monitoring pomocí mobilního telefonu atd.
Elektrocentrála TD45P/PA je prémiová, třífázová, vysoce odolná dieselová elektrocentrála kapotované odhlučněné konstrukce pro stacionární umístění. Špičkový třífázový alternátor od renomované značky Stamford (popř. Linz) o max. výkonu 46,2 kVA je poháněn moderním čtyřválcovým turbodieselem tovární značky Perkins, typ 1103C – 33TG3 o zdvihovém objemu 3,3 litru a výkonu 46,5 kW. Celek včetně akumulátoru je ukotven na silentblocích v robustním profilovém rámu vyrobeném z vysoce legované, uhlíkové oceli. Spolehlivou a sofistikovanou řídící elektroniku dodala firma Deep Sea Electronics. Elektrocentrála je plně kapotována s krytím IP23 a slouží primárně jako záložní zdroj el. energie v případech vysazení veřejné rozvodné sítě nebo pro napájení celků v místech bez možnosti elektrické přípojky. Varianta PA je opatřena ATS modulem pro automatiku startu. Jako příslušenství lze elektrocentrálu opatřit celou řadou dalšího příslušenství, zejména silničním podvozkem, zásuvkovým panelem atd.
Abychom vám mohli poskytnout personalizovaný zážitek z nakupování, naše stránky používají soubory cookie. Pokračováním v používání těchto stránek souhlasíte s našimi zásadami používání souborů cookie.