Search
Close this search box.

GX 690

Vidlicový dvouválcový motor GX690 je vhodnou pohonnou jednotkou pro širokou škálu aplikací pro použití v náročných podmínkách, jako jsou větší stavební stroje typu hladičky betonu, řezačky, ručně vedené válce, elektrocentrály, svářečky, čerpadla a další průmyslové aplikace.

trvalý a stabilní výkon bez kompromisů

Vlastnosti motoru:

  • Koncepce OHV zlepšuje efektivitu spalování
  • Vysoký poměr výkon-zdvihový objem
  • Proměnné časování zapalování (digitální CDI) zvyšuje výkon motoru, snižuje spotřebu paliva a výrazně napomáhá ke snižování emisí výfukových plynů
  • Snadné startování díky automatickému dekompresnímu systému a sndano uchopitelné měkké rukojeti startéru
  • Vysoce kvalitní materiály a na míru zkonstruované materiály zajišťují dlouhou životnost a velkou spolehlivost
  • Splňuje nejpřísnější světové emisní standardy
  • Nízká spotřeba paliva a motorového oleje
  • Snížené vibrace a nízká úroveň hlučnosti

 

Standardem je kvalita a výkon.
Díky své legendární spolehlivosti, životnosti a výkonu se staly motory Honda řady GX vzorem pro pohonné jednotky pro malou techniku ve stavebnictví, energetice, záchranných složkách, logistice, zemědělství, zahradnictví a všude tam, kde je nutný spolehlivý a výkonný pohon spalovacím motorem. Pro větší stroje, náročné na vysoký a stabilní kroutící moment jsou určeny vidlicové dvouválcové motory GX 690. Motory splňují ta nejpřísnější kritéria na emise, hlučnost, úsporný provoz a vibrace. To vše bez jakéhokoliv zásahu do deklarovaných výkonů.

Parametry

StartováníElektrické
Max.čistý kroutící moment Nm/ot.min48,3 / 4,93 (2500)
Trvalý provozní výkon kW/(ot.min-1]11,5 / 15,4 (3000) – 13,0 / 17,4 (3600)
Rozměry stroje (L x Š x V) (mm)429 x 410 x 438
Spotřeba paliva při trvalém provozním výkonu l/hod (ot.min-1)6,7 (3600)
Kompresní poměr9.3 : 1
Vrtání a zdvih (mm)2 / 78 x 72
Typ vložky válceOcelová vložka
Suchá hmotnost (kg)44,6
Zdvihový objem (cm3)688
Objem olejové náplně (litrů)1,9
Čistý výkon kW/HP (ot.min-1]16,5 / 22,1 (3600)
Typ motoru4-taktní zážehový dvouválec s rozvodem OHV